Кампанія показала, що ШІ не може конкурувати з креативністю людей з дислексією
28 Кві 2023, 11:55

Кампанія показала, що ШІ не може конкурувати з креативністю людей з дислексією

Від Мони Лізи до Apple – так багато неймовірних досягнень у культурі, мистецтві та технологіях стали можливими завдяки людям з нейрорізноманіттям.

Керівник Virgin Річард Бренсон об’єднався з організацією Made By Dyslexia, щоб заохотити кожне робоче місце в усьому світі взяти на себе зобов’язання розширювати можливості людей з дислексією.

Оскільки штучний інтелект є такою гарячою темою, його творчі можливості широко обговорюються, і хоча існує багато способів його використання, Virgin вважає, що він не може впроваджувати інновації так само, як людина з дислексією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб втілити це в життя, креативне агентство FCB Inferno поставило перед ШІ-програмами завдання спробувати мислити, як деякі з найвідоміших у світі людей з дислексією, включаючи Стіва Джобса і Леонардо да Вінчі. Попросивши ШІ «винайти телефон з логотипом, натхненним фруктами», результати варіювалися від елементарних до відверто дивних.

«ШІ вже змінює те, як ми працюємо, живемо та взаємодіємо. При правильному використанні ШІ є ідеальним другим пілотом для людей з дислексичним мисленням, щоб рухати світ вперед», – сказав Бренсон.

«Але технологія не може повторити спонтанний, людський, творчий інстинкт, який може привести до неймовірних інновацій. Люди з дислексією мають безмежну силу змінити світ, якщо кожен прийме свій дислексичний розум».

На додаток до кампанії «DyslexAI», благодійна організація також закликала компанії взяти на себе зобов’язання зареєструватися на абсолютно новий, безкоштовний курс навчання на робочому місці, який буде запущений на LinkedIn Learning пізніше цього року.

Кейт Гріггс, виконавчий директор і засновник Made By Dyslexia, додала: «Дослідження показують, що навички мислення з дислексією будуть життєво важливими для майбутніх робочих місць, і зі швидким розвитком і впровадженням ШІ це майбутнє вже настало. Адже хоча технології та штучний інтелект розвинулися і взяли на себе багато навичок, вони не можуть замінити затребувані м’які навички, такі як інновації, латеральне мислення, вирішення складних проблем та міжособистісні навички, які є навичками дислексичного мислення».

«Нові дослідження показують, що штучний інтелект є ідеальним партнером для людей з дислексією, і разом вони є нестримною силою, необхідною кожному робочому місцю, щоб рухати бізнес вперед. Наш новий тренінг допоможе кожному бізнесу розширити можливості людей з дислексією».

Розкажіть друзям про новину