11 Кві 2023, 18:03

Історія Попелюшки переосмислена по-сучасному з романтикою середнього класу

Німецька мережа магазинів-дискаунтерів Aldi звернулася до заощадливих французьких покупців за допомогою нового фільму, який підтверджує «дисконтне ДНК» бренду.

Відзначаючи зростання сімейного бізнесу від єдиного магазину в Ессені до мережі із 1300 магазинів по всій Франції, кампанія прагне оновити імідж ритейлера для нового покоління покупців.

Створена агентством TBWA/Paris, фантастична стрічка зосереджується на сучасному переказі класичної казки про Попелюшку, коли закоханий тусовщик вирушає на пошуки жінки своєї мрії за допомогою загубленого черевичка.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Прагнучи втілити дух знижок у сучасному наративі, телевізійна та діджитал-кампанія підтримується соціалмедіа активаціями TBWA Mogul, об’єднаними під гаслом «Once upon a time, today’s Discount».

Енн-Марі Готьє, директор з маркетингу та комунікацій Aldi France, зазначила: «Світ казок відомий усім, що дозволить нам бути одразу ідентифікованими та впізнаваними на радіо, телебаченні чи на дисплеях. Більш ніж будь-коли, Aldi — це рішення, яке дозволяє кожному їсти хороші та дешеві продукти. Ми не говоримо про надмірне споживання, покупки в Aldi — це все про найнеобхідніше з асортиментом у 1 600 найменувань, і ми надаємо перевагу якості, а не кількості: це бренд, який полегшує повсякденне життя!»

Розкажіть друзям про новину

Нове відео