Іспанська авіакомпанія запропонувала пожертвувати поїздкою додому на Різдво заради подорожі мрії
23 Гру 2024, 17:17

Іспанська авіакомпанія запропонувала пожертвувати поїздкою додому на Різдво заради подорожі мрії

У кожного є людина, до якої хочеться приїхати на Різдво. Але що, якщо, повертаючись додому, в аеропорту здивують пропозицією полетіти в пункт призначення мрії? Так починається нова кампанія авіакомпанії Iberia під назвою «Christmas Dilemma».

Кампанія, розроблена агентством McCann, включає в себе реальний експеримент, в якому кільком мандрівникам з Мадриду та Ліми, які вже запланували свої поїздки додому на Різдво, запропонували змінити свій рейс на омріяний напрямок, з усім включеним і без додаткових витрат.

Ця пропозиція замінила б проведення Різдва з родиною та друзями на подорож до місць, які вони завжди мріяли відвідати. Учасникам сказали, що вони беруть участь у документальному фільмі Iberia, і вони були здивовані такою пропозицією безпосередньо перед посадкою на літак. Тим часом процес прийняття рішення транслювався в прямому ефірі, фіксуючи те, як їхні сім’ї переживали реальний момент прийняття рішення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину