Instagram тестує рекламу, яку неможливо пропустити у стрічці
04 Чер 2024, 16:54

Instagram тестує рекламу, яку неможливо пропустити у стрічці

Instagram підтвердив, що тестує рекламу, яку не можна пропустити. Про це повідомило видання TechCrunch.

Це сталося після того, як скріншоти цієї функції почали поширюватися в соціальних мережах.

Ці нові рекламні паузи відображатимуть таймер зворотного відліку, який не дозволить користувачам переглядати більше контенту в застосунку, доки вони не переглянуть рекламу,

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Таким чином Instagram стане схожим на безкоштовну версію YouTube. Цілком логічно, що Instagram також розглядає можливість піти цим шляхом, враховуючи, що з роками він також перетворився на мережу для обміну відео завдяки таким функціям, як сторіз та рилс.

«Ми завжди тестуємо формати, які можуть підвищити цінність для рекламодавців. У міру того, як ми тестуємо і вчимося, ми будемо надавати оновлення, якщо цей тест призведе до будь-яких формальних змін у продукті», — заявив представник компанії Meta.

Нову функцію «переривання реклами» спочатку помітив користувач Instagram Ден Леві, який опублікував скріншот тесту у своєму акаунті на X. За його словами, застосунок не дозволяв Леві прокручувати рекламу, коли вона з’являлася, що, на його думку, було «божевільним кроком».

Якщо натиснути на інформаційну іконку поруч із рекламною паузою, з’являється таке повідомлення: «Ви бачите рекламну паузу: «Ви бачите рекламну паузу. Перерви в рекламі — це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам може знадобитися переглянути оголошення, перш ніж продовжити перегляд».

Інші коментатори підтвердили, що також іноді бачили цю функцію. Як ви можете собі уявити, більшість реакцій були негативними. Деякі люди погрожували закрити Instagram, якщо натраплять на подібні «рекламні паузи», а інші заявляли, що взагалі перестануть користуватися додатком. Крім того, коментатори поставили під сумнів, чи не було це рішення зумовлене необхідністю підвищити залученість до реклами за рахунок споживчого досвіду.

Instagram відмовився повідомити, де саме в Instagram з’являються рекламні паузи і чи тестує він цю функцію в усьому світі. Однак на скріншотах видно, що рекламні паузи з’являються у стрічці додатку під час перегляду відеопостів. Наразі не зрозуміло, чи матимуть креатори Instagram якийсь контроль над появою цієї реклами.

Розкажіть друзям про новину