Канадська мережа IKEA запустила свою креативну кампанію під назвою «Spot the Difference», яка висвітлила якісні товари для дому за доступними цінами.
Кампанія від агенції Rethink сфокусувалась на двох ідентичних зображеннях на червоному фоні, але єдина відмінність полягає в тому, що одне з зображень підкреслює нову, нижчу ціну на такі товари, як стелаж KALLAX, стіл LACK, офісне крісло MILLBERGET та аксесуари для домашнього інтер’єру.
«Spot the Difference» підтримує довгостроковий шлях ІКЕА Canada, у рамках якого інвестували 80 мільйонів доларів у зниження цін на понад 1 500 товарів. Ці інвестиції в зниження цін є важливою віхою в постійному прагненні ІКЕА Canada бути доступним ритейлером товарів для дому, який фокусується на функціональних, високоякісних товарах і послугах, доступних за доступними цінами.
«Ми знаємо, що в Канаді вартість життя та доступність товарів є більш важливими, ніж будь-коли, оскільки багато канадців стикаються зі зростанням вартості життя та підвищенням рівня інфляції, — говорить Джонелл Рікеттс, керівник відділу маркетингу ІКЕА Canada. — За допомогою цієї кампанії та в рамках нашого курсу на зниження цін ми демонструємо прихильність ІКЕА Canada до доступності та наше бачення створення кращого повсякденного життя вдома, знижуючи ціни на товари ІКЕА, які найбільше люблять канадці».