IKEA використала ШІ, щоб уявити, як може виглядати життя у 2030 році
11 Січ 2024, 12:07

IKEA використала ШІ, щоб уявити, як може виглядати життя у 2030 році

Кажуть, що дім там, де серце, тож що це може означати у 2030 році і далі, коли справи, які людям глибоко небайдужі, ще більше закріпляться у їхньому повсякденному житті? IKEA, відома своїми готовими до збирання меблями, продовжує готувати покупців, малюючи картину того, як виглядатимуть будинки в недалекому майбутньому.

Використовуючи мистецтво, створене ШІ, шведський гігант представив інноваційні концепції, які одного дня люди зможуть інтегрувати у свої скромні оселі. IKEA пророкує майбутнє, у якому будинки живитимуться водоростями, а меблі надруковані на 3D-принтерах з використанням екологічно чистих матеріалів, таких як грибні сполуки.

Всі ці бачення є частиною 10-го щорічного звіту «Life at Home», у якому компанія занурюється з головою у відкриття секретів щасливих домівок по всьому світу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Футуристичні сценарії ґрунтуються на тому, що ІКЕА визначила як вісім основних потреб для кращого життя вдома: контроль, комфорт, безпека, турбота, спільність, радість, досягнення та прагнення, — які були визначені в результаті масштабного глобального дослідження, у якому взяли участь понад 250 000 респондентів протягом останнього десятиліття. А щоб зробити ці революційні висновки більш відчутними, ну, вдома, ІКЕА планує 2030 рік з трьома персоналіями, що мешкають по всьому світу.

Будинок №1

По-перше, це Джин, чий будинок у Сеулі адаптується до зміни клімату за допомогою живих капсул, що регулюють температуру.

У його житловому приміщенні обладнано офіс, і він проводить частину дня, спілкуючись з колегами за допомогою голографічних конференцій.

Будинок №2

А ось і Анжела, яка живе у сталій громаді США, де мешкають лише жінки. Вона живе зі своєю подругою, оточена шпалерами з водоростей, які не тільки красиві, але й функціонують як електростанція для вироблення електроенергії.

Будинок №3

Нарешті, дім Джеймі зі Швеції. Вона небінарні і живуть в інклюзивному житловому просторі з двома партнерами та дітьми.

Будинок Джеймі прикрашають 3D-меблі з грибів, які вони створили власноруч.

47% опитаних клієнтів позитивно ставляться до свого майбутнього. Але справжня гармонія, згідно зі звітом, настає тоді, коли всі вісім емоційних потреб задовольняються вдома, і 65% таких людей мають світлі перспективи.

Дослідження також дає уявлення про сучасні фактори домашнього щастя. Наприклад, домашні улюбленці є важливим фактором, що підвищує настрій, а охайна організована оселя робить значний внесок у психічне благополуччя. Сталий розвиток є ще одним ключовим фактором, і ті, хто дотримується екологічно свідомих звичок, як правило, відчувають себе більш позитивно у своєму домашньому житті.

«Ми одержимі ідеєю зробити життя вдома кращим, тому було неймовірно цікаво поглянути на останні десять років досліджень, які ми провели, щоб дійсно зрозуміти, чого потребують і про що мріють мільйони людей по всьому світу вдома, — каже Белен Фрау, глобальна комунікаційна менеджерка IKEA Retail (Ingka Group). — Тепер у нас є формула створення кращого життя вдома, і ми хочемо допомогти якомога більшій кількості людей зняти напругу, яка стоїть на заваді — чи то в пошуку достатнього приватного простору, чи то в прийнятті більш раціональних рішень, — і зробити дім серцем гарного життя».

Розкажіть друзям про новину