Похід до ІKEA може легко перетворитися на непосильне завдання, якщо йти туди без плану. ШІ-асистент на GPT Store був створений для того, щоб допомогти покупцям — він розповість все про товари та візуалізує їх у приміщенні.
Франческо Марцоні, директор з даних та аналітики Ingka Group, найбільшого власника франшизи IKEA, заявив, що ШІ-асистент є частиною серії експериментів, «щоб можна було брати участь в еволюції ШІ, коли формується стратегія компанії».
Авторка The Verge Емілія Девід випробувала ШІ-асистент і заявила, що на її запит «Мені потрібні ідеї для зберігання речей у моїй маленькій вітальні/спальні», IKEA GPT порадив їй переглянути статтю на сайті і додав фотографію вітальні для повноти картини.
Вона дійшла висновку, що простіше просто переглядати сайт IKEA в пошуках ідей. Крім того, GPT IKEA все одно пропонував їй натискати на сайт, що зводило нанівець сенс мати під рукою ШІ-асистента.
Однак, GPT IKEA все ж може стати в нагоді. Наприклад, можна ставити запитання ШІ-асистенту про кожен товар на IKEA Marketplace, усуваючи необхідність шукати людський персонал, який завжди зайнятий допомогою іншим покупцям.
ШІ-асистент наразі доступний користувачам ChatGPT Plus у США, але незабаром Ingka Group планує розширити доступ до нього на інші географічні регіони.