23 Тра 2024, 17:33

Художники зробили редизайн стереотипних та образливих листівок до Дня батька

На противагу стереотипним повідомленням, пов’язаним з Днем батька, благодійна організація Campaign Against Living Miserably (Calm) об’єдналася з агенцією The Or, щоб змінити дизайн листівок і зосередити увагу на позитивних повідомленнях.

Понад тридцять художників надали свої роботи для проєкту благодійної організації, що займається питаннями психічного здоров’я. Це допомагає відійти від загальних, редуктивних та негативних стереотипів, таких як гра в гольф та вживання пива.

Натомість, дизайни зосереджуються на позитивних і люблячих історіях і супроводжуватимуться описом від художника — часто з посланням вдячності та любові до власних батьківських фігур.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

З 23 травня кожен дизайн буде виставлений на аукціон через Auction Collective, де всі охочі зможуть зробити ставку на свою роботу і отримати листівку до Дня батька.

«Ескізи листівок до Дня матері завжди продумані та душевні. «З Днем батька тебе, старий засранцю» або зображення пінти пива не мають такого ж рівня тепла, — сказала виконавча креативна директорка The Or Шарлін Чандрасекаран. — Редизайн листівок до Дня батька покликаний пролити світло на те, як ми спілкуємося з нашими батьками, переосмислюючи наратив з позитивом і відкритістю. Ми дуже раді співпрацювати з CALM у цьому проєкті, а також з низкою виняткових мистецьких талантів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео