Бренд КИЇВХЛІБ, що входить до портфелю ALVIVA GROUP, розповів історію створення лінійки преміальних північних хлібів у своїй першій національній хлібній рекламній кампанії (РК) «Norden Brod від КИЇВХЛІБ».
Кампанія, яка стартувала наприкінці грудня 2024 року в digital-каналах, BTL та на ООН, була тепло прийнята аудиторією. За п’ять місяців рекламний ролик лінійки охопив більше ніж 16 000 000 споживачів, зарахував понад 50 000 000 переглядів у digital-середовищі (YouTube, Facebook, Instagram). Нову лінійку скандинавських хлібів від КИЇВХЛІБ вже скуштували понад 500 000 українців, а завдяки її популярності серед споживачів, сьогодні лінійка Norden Brod представлена в усіх торгових мережах та в кожному куточку України.
Ролик, який є центральним елементом комплексної РК, розповідає історію скандинавських хлібів, що ґрунтується на традиціях народів півночі та автентичних рецептурах житніх хлібів, дбайливо переданих з покоління у покоління. Основна ідея комунікації — показати історію створення житнього хліба як елементу культури, а не продукту масового виробництва та перепозиціонувати бренд КИЇВХЛІБ як сучасного інноваційного гравця з культурною глибиною.
Кожна мить рекламного ролика пронизана духом скандинавської стриманості та сили природи, дбайливо втіленої у темному житньому хлібі. Відео виконано у витонченій темній та м’якій кольоровій гамі та супроводжується оригінальним музичним треком, які разом пробуджують уяву глядача, асоціюючись з північною культурою.
Лінійка скандинавських житніх хлібів Norden Brod стала першою лінійкою продукціїї, представленою КИЇВХЛІБ у 2024 році, та започаткувала традицію знайомства українців зі смаковими особливостями, технологіями пекарської справи, споживання та історією створення хлібобулочних виробів з різних куточків світу. Слідом за Norden Brod була представлена лінійка сендвічних хлібів British Sandwich.
Над створенням рекламного ролика працювали:
- Креатив, сценарій, концепт продукту, текст, джингл, музика: Дмитро Данилович
- Production / Post-production: Pif Paf Production Сергій Рудь
- Музичне аранжування та запис: Muzika Hub
- Фуд-стайлінг: Юлія Маланюк
- Кастинг, костюми: Анна Гнилюх
- Producing: креативна команда маркетингу Alviva Group