Хліб як культурний код: КИЇВХЛІБ презентував першу національну хлібну кампанію
23 Тра 2025, 17:02

Хліб як культурний код: КИЇВХЛІБ презентував першу національну хлібну кампанію

Бренд КИЇВХЛІБ, що входить до портфелю ALVIVA GROUP, розповів історію створення лінійки преміальних північних хлібів у своїй першій національній хлібній рекламній кампанії (РК) «Norden Brod від КИЇВХЛІБ».

Кампанія, яка стартувала наприкінці грудня 2024 року в digital-каналах, BTL та на ООН, була тепло прийнята аудиторією. За п’ять місяців рекламний ролик лінійки охопив більше ніж 16 000 000 споживачів, зарахував понад 50 000 000 переглядів у digital-середовищі (YouTube, Facebook, Instagram). Нову лінійку скандинавських хлібів від КИЇВХЛІБ вже скуштували понад 500 000 українців, а завдяки її популярності серед споживачів, сьогодні лінійка Norden Brod представлена в усіх торгових мережах та в кожному куточку України.

Ролик, який є центральним елементом комплексної РК, розповідає історію скандинавських хлібів, що ґрунтується на традиціях народів півночі та автентичних рецептурах житніх хлібів, дбайливо переданих з покоління у покоління. Основна ідея комунікації — показати історію створення житнього хліба як елементу культури, а не продукту масового виробництва та перепозиціонувати бренд КИЇВХЛІБ як сучасного інноваційного гравця з культурною глибиною.

Кожна мить рекламного ролика пронизана духом скандинавської стриманості та сили природи, дбайливо втіленої у темному житньому хлібі. Відео виконано у витонченій темній та м’якій кольоровій гамі та супроводжується оригінальним музичним треком, які разом пробуджують уяву глядача, асоціюючись з північною культурою.

Лінійка скандинавських житніх хлібів Norden Brod стала першою лінійкою продукціїї, представленою КИЇВХЛІБ у 2024 році, та започаткувала традицію знайомства українців зі смаковими особливостями, технологіями пекарської справи, споживання та історією створення хлібобулочних виробів з різних куточків світу. Слідом за Norden Brod була представлена лінійка сендвічних хлібів British Sandwich.

З середини 2024 року ALVIVA GROUP активно працює над популяризацією світової культури споживання хлібопекарської та кондитерської продукції в Україні, знайомлячи наших споживачів з багатим асортиментом хлібобулочних та солодких виробів з усього світу. Адже саме хліб посідає особливе місце в культурі різних народів і регіонів, водночас об’єднуючи та підкреслюючи їхню унікальність. У 2025 році ми продовжимо розвивати цей напрямок, відкриваючи для українців розмаїття світових культур і традицій через неповторні хлібні смаки.
Дмитро Данилович
CMO ALVIVA GROUP

Над створенням рекламного ролика працювали:

  • Креатив, сценарій, концепт продукту, текст, джингл, музика: Дмитро Данилович
  • Production / Post-production: Pif Paf Production Сергій Рудь
  • Музичне аранжування та запис: Muzika Hub
  • Фуд-стайлінг: Юлія Маланюк
  • Кастинг, костюми: Анна Гнилюх
  • Producing: креативна команда маркетингу Alviva Group

Розкажіть друзям про новину