Hellmann’s, в певному сенсі, наносить майонез на полотно. Тільки на один день бренд відкриває тимчасовий виставковий зал у Нижньому Іст-Сайді у Нью-Йорку, і це більше схоже на сендвіч, ніж на Sotheby’s.
Виставка «The Art of the Mayoment», яка відкриється 9 липня, є зухвалим святкуванням того моменту, коли дійсно смачний сендвіч відволікає від усього іншого, включаючи ваш творчий процес.
Куратором виставки є комік і креатор Карім Рахма. На виставці представлені навмисно незавершені твори мистецтва, включаючи полотна, ескізи та мазки пензля, які залишилися в підвішеному стані. Кожен із них уявляється як зупинений в процесі створення, коли художник відклав свою роботу, щоб поласувати сендвічем з беконом, салатом і помідорами або гамбургером з майонезом.
Рахма сказав, що ідея прийшла до нього під час перекусу. Це був той всепоглинаючий момент, коли все інше відходить на другий план, а сендвіч стає центром уваги. Він запросив художників передати те саме відчуття — призупинити те, над чим вони працювали, і дозволити бажанню взяти верх.
«Я був на півдорозі до неймовірного сендвіча — такого, що змушує все інше зникнути — коли мене осяяло. Це відчуття повної загубленості в моменті стало іскрою. Тож я попросив кожного художника зробити те саме: відійти від роботи, насолодитися чимось смачним і дозволити цій радості підживити їхню творчість».
Попап є частиною великої літньої кампанії Hellmann’s, яка використовує популярність імерсивних подій та розповідей, зосереджених на їжі. Він стирає межу між брендингом та мистецтвом, обмінюючи вишуканість на індивідуальність та повсякденні бажання. Можливо, це не переосмислить світ мистецтва, але доводить, що натхнення найсильніше вражає, коли ваші руки зайняті сендвічем.