Hellmann’s залучив геймерів для боротьби з харчовими відходами у грі Starfield
16 Лют 2024, 12:55

Hellmann’s залучив геймерів для боротьби з харчовими відходами у грі Starfield

Бренд майонезу Hellmann’s представив нову креативну кампанію на чолі з креаторами під назвою «No space for food waste».

Кампанія з’явилася після того, як бренд виявив незвичайного гравця, для якого їжа є найменш цінним предметом в арсеналі будь-якого геймера в таких іграх, як Starfield. У відповідь на це бренд організував віртуальний «колектатон» із креаторами Twitch CyborgAngel, itsSUNPI та Cadaea, щоб зібрати «міжгалактичну їжу».

Партнерство має на меті об’єднати ігрову спільноту, щоб продемонструвати, що поведінка в ігровому світі може бути позитивно відтворена в реальному світі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У партнерстві з благодійною організацією FareShare UK, яка займається харчовими відходами, Hellman’s також пожертвує еквівалент 50 000 обідів.

Акція триватиме з 15 по 18 лютого, а її мета — зібрати 1 000 кілограмів «міжгалактичної їжі».

Розкажіть друзям про новину