13 Лис 2023, 12:32

Heinz запропонував свій енергетичний кетчуп бігунам

Компанія Heinz запропонувала марафонцям замінити свої енергетичні гелі на пакетики з кетчупом.

У своїй останній кампанії, розробленій власним рекламним агентством The Kitchen, бренд заглибився у поживний склад кетчупу, який, за словами бренду, містить вуглеводи та сіль, яких так потребують бігуни під час забігів на довгі дистанції. Ідея була натхненна спостереженням Heinz, що спортсмени беруть маленькі порції кетчупу і використовують їх як паливо на ходу.

Несподівана активація включає в себе спеціально розроблені бігові маршрути у формі культового логотипу Heinz у різних містах із розширенням у Чикаго, Піттсбурзі та Ванкувері. Бігуни можуть слідувати цими маршрутами за допомогою популярних застосунків Strava або MapMyRun, зупиняючись у визначених місцях для швидкої заправки кетчупом.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У США це означає піт-стоп у Burger King, тоді як спортсмени з Торонто можуть забігти до Rosie’s Burger за пакетиком.

Heinz стверджує, що пакетики з кетчупом можуть конкурувати з енергетичними гелями, оскільки містять близько трьох грамів вуглеводів кожен.

Загалом, спортсменам, які прагнуть подолати дистанцію, доведеться з’їдати досить багато — до 20 пакетиків на годину, щоб досягти норми вуглеводів, рекомендованої для видів спорту на витривалість.

Дієтологи підхопили цю дивну пропозицію, визнаючи роль інгредієнтів кетчупу у спортивному харчуванні. Однак ці пакети з кетчупом можуть бути не найкращим варіантом для підтримки бігунів у довгостроковій перспективі.

Варто врахувати, що пакети з кетчупом містять відносно високий рівень натрію: кожна упаковка містить 90 міліграмів натрію. Це “занадто багато натрію”, — сказала Емі Стівенс, спортивний дієтолог легкоатлетичної команди Нью-Йоркського університету, в інтерв’ю New York Times.

Загалом, креативна реклама несерйозно висміює маркетингові конференції, переосмислюючи повсякденну приправу як потенційну спортивну добавку і виводячи її на перший план у боротьбі за домінування у видах спорту, що вимагають витривалості. Як і будь-що з високим вмістом натрію, їжте його з дрібкою солі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео