Heinz використав у ролику національну любов британців до запечених бобів
25 Жов 2023, 17:07

Heinz використав у ролику національну любов британців до запечених бобів

Heinz нагадав британцям про їхню віковічну любов до запечених бобів за допомогою нової глобальної платформи, що оспівує «ірраціональну любов» до цієї традиційної страви.

Ролик «Too Good to Leave Behind» показав чоловіка, який плаче в аеропорту через те, що його валіза так і не приїхала. Протягом усієї відпустки він оплакував свою втрату, проте пізніше з’ясувалось, що у валізі була його улюблена страва, запечена квасоля Heinz.

Робота була розроблена креативними дизайнерами Ханною Форчун та Челсі Торлі, а також креативними директорами Хуаном Севільєю та Джо де Соузою, які сказали: «Ми знали, що люди пакують свої домашні речі, вирушаючи у відпустку, але не до такої міри. Але не до такої міри, щоб у натовпу британців забирали їхні боби. Це справді геніальна ідея, яка надихнула всю кампанію. Зрештою, ми хотіли передати те відчуття, коли ти не маєш того, що любиш».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія розроблена креативним агентством Wieden + Kennedy London та охоплює телебачення, відео на вимогу, підключене телебачення, кінотеатри, диджитал та соціальні медіа, а також серію зовнішньої реклами, розміщеної в терміналах аеропорту Гітроу.

Розкажіть друзям про новину