Нова пошта перетворила коробку на інструмент для вшанування памʼяті
17 Лип 2025, 12:33

Нова пошта перетворила коробку на інструмент для вшанування памʼяті

Нова пошта спільно з командою The Ukrainians Media створили трафарет для постерів, який допоможе доєднатися до загальнонаціональної хвилини мовчання о 09:00. Він з’явився у новому номері журналу літературного репортажу й документальної фотографії Reporters.

Ми помітили, що для плакатів на акціях часто використовують саме коробки Нової пошти і зрозуміли, що це не лише про повторне використання, а й про зміну функції. Так коробка отримує голос. Саме тому у співпраці з Новою поштою вирішили одну зі сторінок у свіжому номері нашого журналу перетворити на трафарет.
Ольга Перехрест
керівниця відділу спецпроєктів The Ukrainians Media
Як скористатися трафаретом
  1. Розгорнути будь-яку коробку Нової пошти від 1 кг
  2. Вийняти трафарет з журналу завдяки відривному краю
  3. Прикласти трафарет до коробки і зафарбувати
  4. Використовувати на підтримку хвилини мовчання о 09:00 у різних містах України
Ми віримо, що памʼять — це дія, без якої неможливе майбутнє. Ми живемо у вільній країні завдяки тим, кого вже немає, і памʼять про них має звучати. Нова пошта завжди там, де потрібна підтримка: у щоденних справах, у довгій дорозі, у моментах радості й тиші. І коли настає хвилина мовчання, ми теж поруч.
Олена Умеренко
керівниця соціальних проєктів Нової пошти
Як отримати журнал

Тема свіжого Reporters — «Ландшафти». Це 160 сторінок репортажів, есеїв, фотоісторій, документальних архівів про українські ландшафти і те, як вони формують наші характери. 

До номера увійшли тексти Павла Стеха, Ії Ківи, Анастасії Левкової, Юрка Прохаська, Ірини Славінської, Олени Лівіцької, Назарія Заноза, Данила Бумаценка та інших, а також фотоархів документаліста Валерія Мілосердова про шахтарські протести 90-х і мистецька серія Дмитра Купріяна «Тридцять шість видів Говерли».  

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Він уже доступний для Спільноти The Ukrainians Media — понад 3000 людей, які підтримують роботу видання. Згодом його можна буде придбати у вільному продажі або на сайті

Розкажіть друзям про новину

Нове відео