Джозефіна Джексон стала експерткою з твердості у ролику «Бетон від Ковальської»
17 Лип 2025, 11:34

Джозефіна Джексон стала експерткою з твердості у ролику «Бетон від Ковальської»

Бренд «Бетон від Ковальської» запустив інформаційну кампанію «Твердий стандарт», головною темою якої є правила догляду за бетоном. Героїнею стала одна з найвідоміших українських зірок фільмів для дорослих й експертка з твердості — Джозефіна Джексон.  

Акторка та промислова компанія об’єдналися, щоб поговорити про бетон. Це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном. Технічно та серйозно, хоча й з відчутною грою змістів.

Мета кампанії — звернути увагу професіоналів будівельної галузі на технічні аспекти, які впливають на довговічність та якість бетонних конструкцій, але часто ігноруються на практиці. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«В світі, де кожна реклама бореться за увагу в нескінченному потоці інформаційного шуму, ми хотіли створити те, що буде привертати увагу до важливої інформації — через відому публічну фігуру та провокативний стиль. Наша цільова аудиторія — це будівельники, ті, хто щодня працює з матеріалом, а не з презентаціями. Ми прагнули зробити технічну інформацію цікавою, викликати емоцію та щирий інтерес», — зазначив Володимир Соболев, маркетинг-директор «Ковальської»

У центрі сюжету — твердість. Та, яка приходить не одразу, а вимагає правильного догляду. Адже навіть найкращий бетон не стане надійною опорою, якщо з ним поводитися недбало. Як і в стосунках, тут важлива не тільки хімія, але й турбота. А стійкість, довговічність і міцність народжуються під впливом температури, вологи й часу.  

Кампанія транслює правила через образ Джозефіни. У відео акторка з’являється в ролі психологині, яка проводить сеанс із розгубленим клієнтом-будівельником. Інтер’єр, підтексти, гра слів — за всім цим стоять чіткі практичні інструкції: як доглядати за бетоном у спеку та підтримувати правильний тепло-вологісний режим.  

«Чому я погодилася взяти участь у цій рекламній кампанії? Бо бренд говорить про серйозні речі з гумором. Це не про хайп заради цифр, хоча після цього компанія точно отримає свою хвилю успіху. До того ж я визнана експертка з «твердості», у цьому я практично кандидатка наук. У центрі всіх відеороликів — жінка. Але не як образ чи об’єкт, а як особистість. Тож проєкт не про секс — він про виклик, злам стереотипів і свободу. Свободу виглядати так, як ти хочеш, говорити те, що думаєш, і бути там, де тебе раніше «не чекали» — хоч у кіно, хоч на будівництві. Я певна: жодної об’єктивізації тут немає. Все було продумано до деталей — від сценаріїв до одягу. Команда справді переживала, щоб образ не був вульгарним чи занадто сексуалізованим. І їм це вдалося. Тонкий гумор, легкий флірт — але без порушення меж», — коментує свою участь у проєкті Джозефіна Джексон.  

Розкажіть друзям про новину

Нове відео