Знаєте ту дивну вм’ятину на мізинці, яка з’являється, коли ви занадто довго тримаєте телефон у руці? Оператор мобільного зв’язку UScellular вирішив перетворити цей «смартфонний мізинець» на тривожний сигнал.
Кампанія «The Pinky Promise» презентує сміливу маленьку каблучку, яка надягається на кісточку мізинця, робить скролінг незручним і дає звичці зависати в телефоні несподіваний поштовх. Усе заради того, щоб люди відклали ґаджети й знову почали спілкуватися в реальному житті.
А щоб втілити цю ідею в життя, UScellular залучив Шепа Роуза — учасника реаліті-шоу «Southern Charm», відомого своєю неготовністю до зобов’язань. Тепер він змінює амплуа і стає першим в історії бренду «офіціантом обіцянок на мізинці».
У межах кампанії Шеп проводить своєрідні церемонії цифрової «детокс-обітниці» в соцмережах, допомагаючи іншим щиро пообіцяти менше залипати в екрани та взаємодіяти в реальному житті.
Кампанію реалізувала The Martin Agency, і вона повністю відповідає головній місії UScellular: допомагати людям менше залежати від телефонів і більше повертатися до реальності. Це просто, нестандартно і влучно, особливо для покоління Z, яке точно оцінить новий аксесуар.