Команда комунікаційної агенції UK сomms випустила відеоролик «Піарники в інших епохах та світах» до Всесвітнього дня піарника.
Відео, створене штучним інтелектом, опублікували на сторінці агенції в Instagram. У такий спосіб агенція привітала українських комунікаційників із професійним святом — і водночас нагадала: головний інструмент піарника — це вміння адаптуватися до будь-якої реальності.
Ролик демонструє відповідь на запитання: «А що якби піарники існували завжди?». А ще — з іронією, креативом і навіть абсурдом — переносить глядача у паралельні піар-світи:
- брифінг із динозаврами;
- презентацію першого колеса;
- антикризовий PR на Ноєвому ковчезі;
- і навіть міжгалактичний саміт з НЛО у 2123 році.
«Піар всюди. Навіть якщо ви про це не знаєте. Навіть у паралельних світах», — кажуть в UK comms.