Heinz та Kappa cтворили уніформу для кухарів, які готують сендвічі під час матчу
12 Чер 2024, 10:40

Heinz та Kappa cтворили уніформу для кухарів, які готують сендвічі під час матчу

Heinz та Kappa приєдналися до Євро у своїй новітній співпраці, щоб надати платформу справжнім італійським футбольним зіркам.

Компанія Heinz та італійський бренд спортивного одягу Kappa співпрацювали з креативним агентством Dude Milan, щоб висвітлити справжніх героїв футболу — виробників сендвічів, які забезпечують італійських вболівальників їжею в день матчу.

Цей комплект не схожий на звичайний дизайн — замість футболки був обраний фартух. На фартусі зображена символіка Kappa та Heinz, а також клубний значок Paninari, футбольний комір з дизайном, натхненний соусом, та знаковий номер Heinz — 57.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Хоча їхнє партнерство може здатися випадковим, їхня співпраця має глибшу, більш багатошарову історію — комплект названо Paninari не лише на честь виробників сендвічів, але й на честь модного руху 1980-х років. Якщо коротко, то панінарі — це молодіжна субкультура в Італії 1980-х років, відома своєю любов’ю до моди, музики та фаст-фуду.

Панінарі виникли в Мілані, але швидко поширилися по всій Італії – їхня відмова від повільної їжі на користь захоплюючої фаст-фуд-манії Америки призвела до того, що ці фанк-модники вешталися навколо магазинів, де подавали найшвидшу їжу, яку могла запропонувати Італія — сендвічі. Вони крутилися навколо культових сендвіч-шопів, таких як Café Paninaro в Мілані, звідси і назва.

Розкажіть друзям про новину