12 Чер 2024, 10:40

Heinz та Kappa cтворили уніформу для кухарів, які готують сендвічі під час матчу

Heinz та Kappa приєдналися до Євро у своїй новітній співпраці, щоб надати платформу справжнім італійським футбольним зіркам.

Компанія Heinz та італійський бренд спортивного одягу Kappa співпрацювали з креативним агентством Dude Milan, щоб висвітлити справжніх героїв футболу — виробників сендвічів, які забезпечують італійських вболівальників їжею в день матчу.

Цей комплект не схожий на звичайний дизайн — замість футболки був обраний фартух. На фартусі зображена символіка Kappa та Heinz, а також клубний значок Paninari, футбольний комір з дизайном, натхненний соусом, та знаковий номер Heinz — 57.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Хоча їхнє партнерство може здатися випадковим, їхня співпраця має глибшу, більш багатошарову історію — комплект названо Paninari не лише на честь виробників сендвічів, але й на честь модного руху 1980-х років. Якщо коротко, то панінарі — це молодіжна субкультура в Італії 1980-х років, відома своєю любов’ю до моди, музики та фаст-фуду.

Панінарі виникли в Мілані, але швидко поширилися по всій Італії – їхня відмова від повільної їжі на користь захоплюючої фаст-фуд-манії Америки призвела до того, що ці фанк-модники вешталися навколо магазинів, де подавали найшвидшу їжу, яку могла запропонувати Італія — сендвічі. Вони крутилися навколо культових сендвіч-шопів, таких як Café Paninaro в Мілані, звідси і назва.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео