Heinz та Kappa приєдналися до Євро у своїй новітній співпраці, щоб надати платформу справжнім італійським футбольним зіркам.
Компанія Heinz та італійський бренд спортивного одягу Kappa співпрацювали з креативним агентством Dude Milan, щоб висвітлити справжніх героїв футболу — виробників сендвічів, які забезпечують італійських вболівальників їжею в день матчу.
Цей комплект не схожий на звичайний дизайн — замість футболки був обраний фартух. На фартусі зображена символіка Kappa та Heinz, а також клубний значок Paninari, футбольний комір з дизайном, натхненний соусом, та знаковий номер Heinz — 57.
Хоча їхнє партнерство може здатися випадковим, їхня співпраця має глибшу, більш багатошарову історію — комплект названо Paninari не лише на честь виробників сендвічів, але й на честь модного руху 1980-х років. Якщо коротко, то панінарі — це молодіжна субкультура в Італії 1980-х років, відома своєю любов’ю до моди, музики та фаст-фуду.
Панінарі виникли в Мілані, але швидко поширилися по всій Італії – їхня відмова від повільної їжі на користь захоплюючої фаст-фуд-манії Америки призвела до того, що ці фанк-модники вешталися навколо магазинів, де подавали найшвидшу їжу, яку могла запропонувати Італія — сендвічі. Вони крутилися навколо культових сендвіч-шопів, таких як Café Paninaro в Мілані, звідси і назва.