В іграх перемагає той, хто першим вистрілить. Немає нічого гіршого, ніж бути геймером і не вміти влучно стріляти у ворогів в улюблених іграх.
Виробник кетчупу Heinz та агентство Madison DDB вирішили допомогти, створивши смачний хак, який допоможе геймерам тренуватися та вдосконалювати свою влучність.
Використовуючи ігрову спільноту, Madison DDB виявила певну точку на всіх ігрових екранах, яка ніколи не пропустить постріл у ворога, і про яку мало хто знає. Вона називається Passive AIM.
Агентство створило набір cтикерів з улюбленими закусками гравців, такими як гамбургери, помідори і, звичайно ж, Heinz. Розмістивши їх саме в цій точці, геймери зможуть покращити пасивний приціл і знищити більше ворогів, що зробить гру швидшою та легшою, ніж будь-коли.
Стикери були випущені через Heinz Combo Gamer, що продається через доставку в ресторанах Burga.
«Це ідея, яка народилася від геймерів для геймерів, і яка прагне додати цінності в життя гравців, не будучи нав’язливою», — говорить Сантьяго Зеледон, бренд-менеджер Kraft Heinz CARICAM.