Нова реклама від Heinz змінила трейлер фільму «Дедпул і Росомаха», щоб підкреслити схожість дуету з пляшками з кетчупом і гірчицею.
У ролику «Can’t Unsee It», створеному агенцією Rethink, сцени з фільму відредаговано, щоб включити епізодичні ролі пляшки з гірчицею та кетчупом Heinz, а Дедпул у свою чергу скаржиться на це порівняння.
Глобальна кампанія також включає диджитал та друковані постери по всій Північній Америці, у яких Дедпула та Росомаху порівнюють з кетчупом та гірчицею Heinz.
Окрім цього, Heinz також випустить обмежену серію предметів колекціонування, щоб прикрасити свої пляшки з кетчупом і гірчицею.
Рейнольдс сказав, що cаме шанувальники всесвіту Marvel звернули увагу на схожість персонажів із пляшками кетчупу та гірчиці.
«Коли мій помічник надіслав мені факсом мем, де Дедпул і Росомаха виглядають як пляшка з кетчупом та гірчицею Heinz, я спочатку не надав цьому значення, — сказав Рейнольдс. — Але факси продовжували надходити, тому виникла ідея стати партнером Heinz, щоб втілити цей мем в життя».