16 Лип 2024, 11:34

Heinz порівняв Дедпула і Росомаху з кетчупом та гірчицею

Нова реклама від Heinz змінила трейлер фільму «Дедпул і Росомаха», щоб підкреслити схожість дуету з пляшками з кетчупом і гірчицею.

Новина за темою
Дедпул та Росомаха знайшли спільну мову за допомогою пива Heineken

У ролику «Can’t Unsee It», створеному агенцією Rethink, сцени з фільму відредаговано, щоб включити епізодичні ролі пляшки з гірчицею та кетчупом Heinz, а Дедпул у свою чергу скаржиться на це порівняння.

Глобальна кампанія також включає диджитал та друковані постери по всій Північній Америці, у яких Дедпула та Росомаху порівнюють з кетчупом та гірчицею Heinz.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Окрім цього, Heinz також випустить обмежену серію предметів колекціонування, щоб прикрасити свої пляшки з кетчупом і гірчицею.

Рейнольдс сказав, що cаме шанувальники всесвіту Marvel звернули увагу на схожість персонажів із пляшками кетчупу та гірчиці.

«Коли мій помічник надіслав мені факсом мем, де Дедпул і Росомаха виглядають як пляшка з кетчупом та гірчицею Heinz, я спочатку не надав цьому значення, — сказав Рейнольдс. — Але факси продовжували надходити, тому виникла ідея стати партнером Heinz, щоб втілити цей мем в життя».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео