Майонез Heinz відзначив своїх шанувальників новою багатоканальною кампанією, яка втілила їхню відданість бренду в життя.
Створена агенцією Wieden+Kennedy London, креативна кампанія зосередилась на двох роликах, які перетворили звичайні твіти відданих фанатів на високобюджетні мініблокбастери.
«Наша глобальна бренд-платформа «It Has to be Heinz» народилася з одного споживчого інсайту: наші шанувальники підуть на екстремальні — іноді ірраціональні — кроки, щоб отримати в свої руки Heinz, — говорить Тьяго Рапп, директор з розвитку смаку та бренду Heinz в Північній Європі. — Це настільки глибоке розуміння, що ми створили цілу платформу, присвячену всепоглинаючій, універсальній любові, яку люди відчувають до нашого бренду. Особливо це стосується наших «хардкорних» фанатів майонезу, які дійсно унікальні — вони є нашими найбільшими прихильниками, і ми спираємося на нашу існуючу фан-базу, щоб налагодити зв’язок з новими споживачами».
На підтримку кампанії були запущені додаткові заходи в соціальних мережах та зовнішня реклама, зокрема білборди в Лондоні та Манчестері, що грайливо відтворили сюжети обох рекламних роликів.
Креативні директори Wieden+Kennedy London Джо Де Соуза та Хуан Севілья додали: «Ми дуже задоволені цією кампанією, особливо тим, що вона продовжує оживляти історії «ірраціонального кохання» шанувальників Heinz у сучасний, провокативний спосіб. Цього разу ми надаємо голос відданим шанувальникам майонезу Heinz, які пристрасно відстоюють чудовий смак у соціальних мережах. Ми отримали масу задоволення від пошуку твітів та історій в Інтернеті та відтворення їх в епічній формі у роликах та друкованому вигляді».