Heinz надихнувся твітами фанатів майонезу для створення епічних роликів у стилі блокбастерів
16 Тра 2024, 11:51

Heinz надихнувся твітами фанатів майонезу для створення епічних роликів у стилі блокбастерів

Майонез Heinz відзначив своїх шанувальників новою багатоканальною кампанією, яка втілила їхню відданість бренду в життя.

Створена агенцією Wieden+Kennedy London, креативна кампанія зосередилась на двох роликах, які перетворили звичайні твіти відданих фанатів на високобюджетні мініблокбастери.

«Наша глобальна бренд-платформа «It Has to be Heinz» народилася з одного споживчого інсайту: наші шанувальники підуть на екстремальні — іноді ірраціональні — кроки, щоб отримати в свої руки Heinz, — говорить Тьяго Рапп, директор з розвитку смаку та бренду Heinz в Північній Європі. — Це настільки глибоке розуміння, що ми створили цілу платформу, присвячену всепоглинаючій, універсальній любові, яку люди відчувають до нашого бренду. Особливо це стосується наших «хардкорних» фанатів майонезу, які дійсно унікальні — вони є нашими найбільшими прихильниками, і ми спираємося на нашу існуючу фан-базу, щоб налагодити зв’язок з новими споживачами».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На підтримку кампанії були запущені додаткові заходи в соціальних мережах та зовнішня реклама, зокрема білборди в Лондоні та Манчестері, що грайливо відтворили сюжети обох рекламних роликів.

Креативні директори Wieden+Kennedy London Джо Де Соуза та Хуан Севілья додали: «Ми дуже задоволені цією кампанією, особливо тим, що вона продовжує оживляти історії «ірраціонального кохання» шанувальників Heinz у сучасний, провокативний спосіб. Цього разу ми надаємо голос відданим шанувальникам майонезу Heinz, які пристрасно відстоюють чудовий смак у соціальних мережах. Ми отримали масу задоволення від пошуку твітів та історій в Інтернеті та відтворення їх в епічній формі у роликах та друкованому вигляді».

Розкажіть друзям про новину