Heineken створив контролер, який пропонує пиво під час напруженої гри
16 Гру 2024, 13:37

Heineken створив контролер, який пропонує пиво під час напруженої гри

Пивний бренд Heineken випустив ігровий контролер «Cool Down Controller», що призначений для управління стресом під час гри і пропонує перерву в потрібний момент.

Контролер використовує передові датчики для виявлення моментів напруги під час гри. Зібрані дані, такі як тиск на кнопки або інтенсивність рухів, дозволять девайсу визначати критичні моменти, коли стрес досягає найвищого рівня.

Фактично датчики відстежуватимуть взаємодію в реальному часі та виявлятимуть зміни у способі гри. Коли напруга зростає, індикатор змінює колір із зеленого на червоний, сигналізуючи про необхідність перерви. Саме в цей момент гравці отримують повідомлення із запрошенням зробити заслужену перерву та насолодитися безалкогольним Heineken.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео