03 Лип 2024, 16:55

Heineken створив колекцію товарів для дому та аксесуарів зі своїх пляшок

Південноафриканський підрозділ пивного бренду Heineken випустив нову колекцію товарів для дому та аксесуарів «Waste to Wear» в рамках ініціативи «Fields Green with Grass, Not Glass».

Ініціатива зосереджена на сталому розвитку та розвитку громад і включає в себе впровадження нової пляшки, що підлягає поверненню, а також проєкт «Green Zones Project», який перетворює пункти прийому битого скла на зелені зони.

На першому етапі було створено п’ять зелених зон у Кейптауні, Йоганнесбурзі, Преторії та Дурбані площею понад 5 000 квадратних метрів. У цих зонах поєднуються місцеві рослини і трави, городи та креативні мистецькі інсталяції.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Для створення колекції, повністю виготовленої з перероблених пляшок, Heineken співпрацював з місцевими дизайнерами Метью Едвардсом та Деджі Дада над асортиментом — від каблучок і медальйонів до столових сервізів і підвісних світильників, натхненних хмелем.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео