Південноафриканський підрозділ пивного бренду Heineken випустив нову колекцію товарів для дому та аксесуарів «Waste to Wear» в рамках ініціативи «Fields Green with Grass, Not Glass».
Ініціатива зосереджена на сталому розвитку та розвитку громад і включає в себе впровадження нової пляшки, що підлягає поверненню, а також проєкт «Green Zones Project», який перетворює пункти прийому битого скла на зелені зони.
На першому етапі було створено п’ять зелених зон у Кейптауні, Йоганнесбурзі, Преторії та Дурбані площею понад 5 000 квадратних метрів. У цих зонах поєднуються місцеві рослини і трави, городи та креативні мистецькі інсталяції.
Для створення колекції, повністю виготовленої з перероблених пляшок, Heineken співпрацював з місцевими дизайнерами Метью Едвардсом та Деджі Дада над асортиментом — від каблучок і медальйонів до столових сервізів і підвісних світильників, натхненних хмелем.