Heineken створив колекцію товарів для дому та аксесуарів зі своїх пляшок
03 Лип 2024, 16:55

Heineken створив колекцію товарів для дому та аксесуарів зі своїх пляшок

Південноафриканський підрозділ пивного бренду Heineken випустив нову колекцію товарів для дому та аксесуарів «Waste to Wear» в рамках ініціативи «Fields Green with Grass, Not Glass».

Ініціатива зосереджена на сталому розвитку та розвитку громад і включає в себе впровадження нової пляшки, що підлягає поверненню, а також проєкт «Green Zones Project», який перетворює пункти прийому битого скла на зелені зони.

На першому етапі було створено п’ять зелених зон у Кейптауні, Йоганнесбурзі, Преторії та Дурбані площею понад 5 000 квадратних метрів. У цих зонах поєднуються місцеві рослини і трави, городи та креативні мистецькі інсталяції.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Для створення колекції, повністю виготовленої з перероблених пляшок, Heineken співпрацював з місцевими дизайнерами Метью Едвардсом та Деджі Дада над асортиментом — від каблучок і медальйонів до столових сервізів і підвісних світильників, натхненних хмелем.

Розкажіть друзям про новину