Heineken перетворив підвісну платформу на екран для перегляду матчу УЄФА
13 Тра 2024, 10:48

Heineken перетворив підвісну платформу на екран для перегляду матчу УЄФА

Бути футбольним фанатом і пропустити півфінал найбільшого чемпіонату Європи через роботу в офісі — це завжди неприємно. Звичайно, європейські вболівальники не постраждають, оскільки матч відбудеться о 21:00, але для американського континенту різниця в часі не має значення.

У той час як півфінал Ліги чемпіонів УЄФА між мадридським «Реалом» та мюнхенською «Баварією» транслювався о 21:00 за паризьким часом у середу, 08 травня, для перуанських вболівальників це було о 14:00. Цього було достатньо, щоб у Heineken виникла ідея, яка перевернула повсякденне життя співробітників перуанського мобільного оператора Entel з ніг на голову.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heineken Perú (@heineken_pe)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Здійснивши безпрецедентний маркетинговий хід, Heineken відправив підвісну платформу для обслуговування фасадів до вежі Entel в Лімі, столиці Перу. Цього було достатньо, щоб здивувати цілий поверх співробітників групи, які змогли насолодитися фіналом УЄФА. І як цього вдалося досягти? Досить просто, тому що призначення цієї платформи — не мити вікна, а доставляти працівникам гігантський екран, як у барі.

Як давній спонсор Ліги чемпіонів, Heineken завжди прагнув створювати найкращі моменти навколо футболу, зокрема, завдяки своїй кампанії «The True Fans». Це спонсорство дозволяє бренду охопити чоловічу аудиторію з масовою впізнаваністю по всій Європі та за її межами.

Розкажіть друзям про новину