Бути футбольним фанатом і пропустити півфінал найбільшого чемпіонату Європи через роботу в офісі — це завжди неприємно. Звичайно, європейські вболівальники не постраждають, оскільки матч відбудеться о 21:00, але для американського континенту різниця в часі не має значення.
У той час як півфінал Ліги чемпіонів УЄФА між мадридським «Реалом» та мюнхенською «Баварією» транслювався о 21:00 за паризьким часом у середу, 08 травня, для перуанських вболівальників це було о 14:00. Цього було достатньо, щоб у Heineken виникла ідея, яка перевернула повсякденне життя співробітників перуанського мобільного оператора Entel з ніг на голову.
Здійснивши безпрецедентний маркетинговий хід, Heineken відправив підвісну платформу для обслуговування фасадів до вежі Entel в Лімі, столиці Перу. Цього було достатньо, щоб здивувати цілий поверх співробітників групи, які змогли насолодитися фіналом УЄФА. І як цього вдалося досягти? Досить просто, тому що призначення цієї платформи — не мити вікна, а доставляти працівникам гігантський екран, як у барі.
Як давній спонсор Ліги чемпіонів, Heineken завжди прагнув створювати найкращі моменти навколо футболу, зокрема, завдяки своїй кампанії «The True Fans». Це спонсорство дозволяє бренду охопити чоловічу аудиторію з масовою впізнаваністю по всій Європі та за її межами.