Heineken нагадав про важливість відпочинку від телефонів під час місячного Нового року
30 Гру 2024, 17:49

Heineken нагадав про важливість відпочинку від телефонів під час місячного Нового року

Пивний бренд Heineken об’єднався з агенцією LePub Singapore, щоб підняти святковий сезон за допомогою жартівливого нагадування про те, що «Святкування найкраще, коли ваші телефони відпочивають».

Кампанія під назвою «Festive Celebrations» підтверджує переконання Heineken, що святковий сезон — це час для возз’єднання, і що святкування найкраще проводити без дзижчання та дзвону телефонів.

У центрі сюжету — тітка та її племінник, які звикли перевіряти соціальні мережі та скролити сторінки, тоді як мали б насолоджуватися моментами справжнього спілкування. Не звертаючи уваги на застілля, флірт та феєрверки, що відбуваються навколо них, дует розробляє простий спосіб вирвати одне одного з телефонного заціпеніння, щоб не пропустити найцікавіше.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Цьогорічна святкова кампанія є першою кампанією Heineken з нагоди місячного Нового року, яка проходить на кількох азійських ринках, зокрема у Китаї, Сінгапурі та В’єтнамі.

Розкажіть друзям про новину