Компанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видань Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, управління вебсайтами, соціальними мережами, а також організацію публічних заходів цих видань в Україні.
Сайт Harper’s Bazaar відновить роботу протягом грудня цього року на чолі з головним редактором Катериною Поповою. Сайт Cosmopolitan — з березня 2024 року. Головним редактором стане Юлія Николайчук. Про терміни виходу друкованих версій видань буде повідомлено додатково.
Редакційні команди брендів надаватимуть читачам найсвіжіші новини зі світу моди, краси та світського життя, прагнучи до подальшого зростання читацької аудиторії, зберігаючи при цьому баланс між розважальною інформацією та контентом, що відповідає реаліям часу. Не менш важлива увага приділятиметься публічним заходам під патронатом видань з метою посилення їхньої соціальної та культурної місії.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що наші спільні зусилля з однією із найбільш впливових медіакомпаній світу Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan на українському ринку.
Наталія Дунайська
видавець і CEO компанії DP Media
Ми раді співпрацювати з DP Media, оскільки Hearst перезапускає Cosmopolitan та Harper’s Bazaar в Україні. Ми вважаємо, що наші знакові бренди відіграють важливу роль у залученні, надиханні та інформуванні читачів з широкого кола тем, і ми з нетерпінням чекаємо можливості порадувати та залучити аудиторію на цьому важливому ринку.
Джонатан Райт
президент Hearst Magazines International