H&M закликав купувати у темношкірих жінок-підприємиць
29 Лис 2022, 13:24

H&M закликав купувати у темношкірих жінок-підприємиць

У вихідні, присвячені Чорній п’ятниці, H&M закликала своїх клієнтів на ключових ринках купувати у темношкірих жінок.

Ритейлер, який уже другий рік співпрацює з некомерційною організацією Buy From a Black Woman, яка працює з більш ніж 600 підприємствами, що належать темношкірим жінкам у США, оголосив про другий щорічний святковий «Buy From a Black Woman Holiday Market», досвід покупок у магазині за участю 25 продавців, які відвідають магазини на Таймс-сквер у Нью-Йорку, районі Сенчурі-Сіті у Лос-Анджелесі та передмісті Глендейл, Чикаго та Маямі до 18 грудня.

Маркет, який стартував 25 листопада на Таймс-сквер, був відкритий для покупців з 10:00 до 17:00 у певні дати і запропонував широкий вибір продуктів та ідей для подарунків, від засобів догляду за шкірою до дитячих іграшок, аксесуарів для дому та багато іншого. Багато з вибраних підприємств, такі як компанія вітальних листівок Hustle & Hope, підтримували ініціативу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Святковий маркет «Buy From a Black Woman Holiday Market» дозволяє нам представити темношкірих жінок-підприємниць перед покупцями», — йдеться у заяві засновниці організації Ніккі Порчер. «Коли ми зробили це минулого року, співтовариство справді підтримало нас, і їм це сподобалося, що більш ніж підтверджує необхідність цих ініціатив».

«Створення такого досвіду для темношкірих жінок-власниць бізнесу дуже важливе, тому що це дає нам можливість продовжувати досягати більшого, незважаючи на перешкоди, з якими стикаються темношкірі жінки», — продовжила вона. «Ми пишаємося тим, що продовжуємо це партнерство з H&M і показуємо світові, що насправді означає, коли ми говоримо: «Підтримуючи темношкіру жінку-власницю бізнесу, ви підтримуєте всю спільноту».

Минулого року ритейлер, який нещодавно заявив про свою прихильність до різноманітності на конференції Mighty Dream минулого місяця, спонсорував кілька заходів спільно з організацією, у тому числі The Black Women Inspire Tour, Business Accelerator і перший Holiday Market, який проходив ексклюзивно на Таймс-Сквер. На сьогоднішній день H&M спільно з організацією провела 32 заходи в 12 містах, привертаючи увагу та продаж для більш ніж 80 постачальників.

«Дуже приємно бачити успіх наших відносин з Buy From a Black Woman, що триває, — сказала у своїй заяві Донна Дозьє Гордон, керівник відділу інтеграції та різноманітності H&M в Америці. «Розширюючи Holiday Market за межами Нью-Йорка, ми можемо залучити більше клієнтів та стимулювати подальше зростання власників бізнесу. Ми з нетерпінням чекаємо на вихід цього року і продовжуємо розвивати наше партнерство з [організацією] на підтримку її місії з розвитку темношкірих жінок-підприємиць».

Розкажіть друзям про новину