H&M закликав купувати у темношкірих жінок-підприємиць
29 Лис 2022, 13:24

H&M закликав купувати у темношкірих жінок-підприємиць

У вихідні, присвячені Чорній п’ятниці, H&M закликала своїх клієнтів на ключових ринках купувати у темношкірих жінок.

Ритейлер, який уже другий рік співпрацює з некомерційною організацією Buy From a Black Woman, яка працює з більш ніж 600 підприємствами, що належать темношкірим жінкам у США, оголосив про другий щорічний святковий «Buy From a Black Woman Holiday Market», досвід покупок у магазині за участю 25 продавців, які відвідають магазини на Таймс-сквер у Нью-Йорку, районі Сенчурі-Сіті у Лос-Анджелесі та передмісті Глендейл, Чикаго та Маямі до 18 грудня.

Маркет, який стартував 25 листопада на Таймс-сквер, був відкритий для покупців з 10:00 до 17:00 у певні дати і запропонував широкий вибір продуктів та ідей для подарунків, від засобів догляду за шкірою до дитячих іграшок, аксесуарів для дому та багато іншого. Багато з вибраних підприємств, такі як компанія вітальних листівок Hustle & Hope, підтримували ініціативу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Святковий маркет «Buy From a Black Woman Holiday Market» дозволяє нам представити темношкірих жінок-підприємниць перед покупцями», — йдеться у заяві засновниці організації Ніккі Порчер. «Коли ми зробили це минулого року, співтовариство справді підтримало нас, і їм це сподобалося, що більш ніж підтверджує необхідність цих ініціатив».

«Створення такого досвіду для темношкірих жінок-власниць бізнесу дуже важливе, тому що це дає нам можливість продовжувати досягати більшого, незважаючи на перешкоди, з якими стикаються темношкірі жінки», — продовжила вона. «Ми пишаємося тим, що продовжуємо це партнерство з H&M і показуємо світові, що насправді означає, коли ми говоримо: «Підтримуючи темношкіру жінку-власницю бізнесу, ви підтримуєте всю спільноту».

Минулого року ритейлер, який нещодавно заявив про свою прихильність до різноманітності на конференції Mighty Dream минулого місяця, спонсорував кілька заходів спільно з організацією, у тому числі The Black Women Inspire Tour, Business Accelerator і перший Holiday Market, який проходив ексклюзивно на Таймс-Сквер. На сьогоднішній день H&M спільно з організацією провела 32 заходи в 12 містах, привертаючи увагу та продаж для більш ніж 80 постачальників.

«Дуже приємно бачити успіх наших відносин з Buy From a Black Woman, що триває, — сказала у своїй заяві Донна Дозьє Гордон, керівник відділу інтеграції та різноманітності H&M в Америці. «Розширюючи Holiday Market за межами Нью-Йорка, ми можемо залучити більше клієнтів та стимулювати подальше зростання власників бізнесу. Ми з нетерпінням чекаємо на вихід цього року і продовжуємо розвивати наше партнерство з [організацією] на підтримку її місії з розвитку темношкірих жінок-підприємиць».

Розкажіть друзям про новину