Британський спортивний бренд Gymshark розпочав масштабну ініціативу, спрямовану на боротьбу з епідемією ножових злочинів, від яких потерпають тисячі молодих людей у Великобританії.
У партнерстві з благодійною організацією Steel Warriors, що бореться з ножовими злочинами, Gymshark збирає ножі з вулиць в рамках амністії, після чого бренд переплавляє їх та переробляє для створення безкоштовних вуличних тренажерів на відкритому повітрі.
Кампанія Gymshark має на меті вийти за межі комерційної сфери, створивши спадщину в громадах, які відчайдушно потребують підтримки. Вона має на меті полегшити доступ молоді до фітнесу в надії прищепити важливі поняття рутини та дисципліни у свідомості молодих людей з груп ризику.
Робота буде зосереджена на трьох ключових принципах: «опустити», «підтягнутись» і «проявитись», які ґрунтуються на переконанні, що освіта, можливості та доступність є життєво важливими принципами для того, щоб допомогти молодим людям уникнути злочинів з використанням холодної зброї.
З моменту свого заснування у 2017 році Steel Warriors невтомно працюють над тим, щоб зменшити кількість ножів на вулицях — і за останні п’ять років зіграли свою роль у тому, що 100 000 ножів було утилізовано. А патронаж Gymshark допоможе посилити цей важливий меседж ще більше, ніж будь-коли раніше.