Gymshark створив вуличні тренажери з ножів
20 Вер 2024, 16:13

Gymshark створив вуличні тренажери з ножів

Британський спортивний бренд Gymshark розпочав масштабну ініціативу, спрямовану на боротьбу з епідемією ножових злочинів, від яких потерпають тисячі молодих людей у Великобританії.

У партнерстві з благодійною організацією Steel Warriors, що бореться з ножовими злочинами, Gymshark збирає ножі з вулиць в рамках амністії, після чого бренд переплавляє їх та переробляє для створення безкоштовних вуличних тренажерів на відкритому повітрі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Gymshark (@gymshark)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія Gymshark має на меті вийти за межі комерційної сфери, створивши спадщину в громадах, які відчайдушно потребують підтримки. Вона має на меті полегшити доступ молоді до фітнесу в надії прищепити важливі поняття рутини та дисципліни у свідомості молодих людей з груп ризику.

Робота буде зосереджена на трьох ключових принципах: «опустити», «підтягнутись» і «проявитись», які ґрунтуються на переконанні, що освіта, можливості та доступність є життєво важливими принципами для того, щоб допомогти молодим людям уникнути злочинів з використанням холодної зброї.

З моменту свого заснування у 2017 році Steel Warriors невтомно працюють над тим, щоб зменшити кількість ножів на вулицях — і за останні п’ять років зіграли свою роль у тому, що 100 000 ножів було утилізовано. А патронаж Gymshark допоможе посилити цей важливий меседж ще більше, ніж будь-коли раніше.

Розкажіть друзям про новину