Gymshark створив вуличні тренажери з ножів
20 Вер 2024, 16:13

Gymshark створив вуличні тренажери з ножів

Британський спортивний бренд Gymshark розпочав масштабну ініціативу, спрямовану на боротьбу з епідемією ножових злочинів, від яких потерпають тисячі молодих людей у Великобританії.

У партнерстві з благодійною організацією Steel Warriors, що бореться з ножовими злочинами, Gymshark збирає ножі з вулиць в рамках амністії, після чого бренд переплавляє їх та переробляє для створення безкоштовних вуличних тренажерів на відкритому повітрі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Gymshark (@gymshark)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія Gymshark має на меті вийти за межі комерційної сфери, створивши спадщину в громадах, які відчайдушно потребують підтримки. Вона має на меті полегшити доступ молоді до фітнесу в надії прищепити важливі поняття рутини та дисципліни у свідомості молодих людей з груп ризику.

Робота буде зосереджена на трьох ключових принципах: «опустити», «підтягнутись» і «проявитись», які ґрунтуються на переконанні, що освіта, можливості та доступність є життєво важливими принципами для того, щоб допомогти молодим людям уникнути злочинів з використанням холодної зброї.

З моменту свого заснування у 2017 році Steel Warriors невтомно працюють над тим, щоб зменшити кількість ножів на вулицях — і за останні п’ять років зіграли свою роль у тому, що 100 000 ножів було утилізовано. А патронаж Gymshark допоможе посилити цей важливий меседж ще більше, ніж будь-коли раніше.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel