Гумористичні ролики бренду соків та смузі розповіли про одночасне відчуття голоду та спраги
03 Чер 2024, 13:31

Гумористичні ролики бренду соків та смузі розповіли про одночасне відчуття голоду та спраги

Бренд соків та смузі Naked Juice представив нову кампанію, яка вирішує проблему полуденного «thunger» — коли людина одночасно голодна і хоче пити.

Остання маркетингова ініціатива бренду під назвою «When Thungry, Get Naked» включає в себе серію роликів, які доводять, чому Naked Juice є рішенням проблеми.

Один з роликів починається з того, що дитина п’є склянку соку Naked Juice, дивлячись на свою морську свинку. Потім оповідач описує одночасне відчуття голоду та спраги, яке нагадує відчуття, коли гризун прокидається після дуже довгого сну.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Інший ролик натякає на відчуття голоду та спраги, пов’язане зі смертю багатої тітки — сумної та щасливої.

Кампанія Naked Juice, створена спільно з агентством FIG, висвітлює відчуття багатьох споживачів під час післяобіднього занепаду сил, і додає комедійний відтінок для донесення свого повідомлення.

«Ми всі бували там о 15:00, коли шлунок болить, і ця кампанія в жартівливій формі демонструє, як Naked Juice вбиває кілок у землю, зміцнюючи позицію бренду як смачного рішення саме для таких моментів, — говорить Моніка МакГурк, генеральна директорка Tropicana Brands Group North America. — Наш асортимент смузі пропонує щось, що втамує будь-яке бажання, незалежно від того, чи ви спраглі, чи голодні — або і те, і інше».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео