У новій веселій кампанії, створеній агенцією AMV BBDO, пивний бренд Guinness показав пару черевиків, які прокладуть шлях до пабів Ірландії цього Різдва.
Guinness часто використовує в рекламі зовнішній вигляд і форму своїх культових пивних чашок. Цього Різдва бренд представив пару чорно-білих снігових черевиків під назвою «Foot Pints».
Ці черевики залишатимуть сліди Guinness на вулицях Ірландії та за її межами, коли випаде сніг, створюючи спокусливе запрошення зібратися в пабі в цей святковий сезон. У такий спосіб бренд прагнув продемонструвати свою прихильність до пабів, показуючи, що тепер можна піти туди, незважаючи на погоду.
«Foot Pints» займають центральне місце у промо-ролику, у якому показали самі черевики та їх підошву, яка залишає на снігу сліди у вигляді знакової форми пивної чашки бренду, прямуючи до пабу.
Також на підтримку кампанії в пресі та на зовнішніх носіях з’являться зображення «Foot Pints», що прямують до пабів по всій країні. Було випущено обмежену серію черевиків, які можна отримати, зареєструвавшись на спеціальному сайті.
Дженніфер Глісон, старша бренд-менеджерка компанії Diageo, якій належить Guinness, сказала: «Ми запускаємо цю веселу кампанію, що підкреслює знакову подачу Guinness під час відзначення святкового сезону та паби, які відіграють ключову роль у культурі та спілкуванні, особливо протягом зими».