Greenpeace створив автомобільний освіжувач повітря із запахом, що не повинен існувати
25 Сер 2023, 16:03

Greenpeace створив автомобільний освіжувач повітря із запахом, що не повинен існувати

Greenpeace випустив новий рекламний ролик, який привертає увагу до надзвичайної ситуації з лісами в Аргентині.

Кожні дві хвилини країна втрачає гектар лісу, що еквівалентно 30 футбольним полям на годину. Наслідки вирубки лісів катастрофічні: зникнення видів, зміна клімату, повені, посухи та хвороби — це лише деякі з наслідків.

Щоб підвищити обізнаність, агентство Juju створило унікальний освіжувач повітря для автомобілів «The Scent of Consciousness», який пахне не сосною, а димом від пожеж, які спустошують екосистеми.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У короткому ролику можна побачити гіперреалістичну модель патагонських лісів, зроблену з екологічно чистих матеріалів, що охоплені полум’ям.

Представник Greenpeace сказав: «Це продукт, який не повинен існувати, тому що він відображає серйозну проблему: багато тварин гине через лісові пожежі. Цим аудіовізуальним твором ми хочемо підвищити обізнаність населення і залишити повідомлення, яке кидає виклик усім нам. За останні п’ять років лісові пожежі спустошили 35 000 гектарів андських патагонських лісів. 95% лісових пожеж спричинені людиною. Більше половини вирубки лісів є незаконною, але винні не несуть жодного покарання».

Розкажіть друзям про новину