Greenpeace створив автомобільний освіжувач повітря із запахом, що не повинен існувати
25 Сер 2023, 16:03

Greenpeace створив автомобільний освіжувач повітря із запахом, що не повинен існувати

Greenpeace випустив новий рекламний ролик, який привертає увагу до надзвичайної ситуації з лісами в Аргентині.

Кожні дві хвилини країна втрачає гектар лісу, що еквівалентно 30 футбольним полям на годину. Наслідки вирубки лісів катастрофічні: зникнення видів, зміна клімату, повені, посухи та хвороби — це лише деякі з наслідків.

Щоб підвищити обізнаність, агентство Juju створило унікальний освіжувач повітря для автомобілів «The Scent of Consciousness», який пахне не сосною, а димом від пожеж, які спустошують екосистеми.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У короткому ролику можна побачити гіперреалістичну модель патагонських лісів, зроблену з екологічно чистих матеріалів, що охоплені полум’ям.

Представник Greenpeace сказав: «Це продукт, який не повинен існувати, тому що він відображає серйозну проблему: багато тварин гине через лісові пожежі. Цим аудіовізуальним твором ми хочемо підвищити обізнаність населення і залишити повідомлення, яке кидає виклик усім нам. За останні п’ять років лісові пожежі спустошили 35 000 гектарів андських патагонських лісів. 95% лісових пожеж спричинені людиною. Більше половини вирубки лісів є незаконною, але винні не несуть жодного покарання».

Розкажіть друзям про новину