Голова дитини, коробка та інше: Heinz зобразив неочікувані місця, з яких люди злизують кетчуп
09 Вер 2024, 13:55

Голова дитини, коробка та інше: Heinz зобразив неочікувані місця, з яких люди злизують кетчуп

У новій серії рекламних роликів Heinz гумористично підкреслив, наскільки цінною є кожна крапля кетчупу.

Розширення глобальної платформи «It Has to Be Heinz» на Австралію є частиною нової кампанії, розробленої агентством TBWA\Sydney. Творчим натхненням для роликів стала любов до Heinz, яка не знає кордонів, незалежно від того, звідки він капає і де людина його їсть.

Кампанія розгортається на національному рівні за допомогою широкоформатної зовнішньої реклами, адаптованої до того, де споживачі перебувають у цей момент, зокрема у метрополітені, а також у соціальних мережах.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео