Голова дитини, коробка та інше: Heinz зобразив неочікувані місця, з яких люди злизують кетчуп
09 Вер 2024, 13:55

Голова дитини, коробка та інше: Heinz зобразив неочікувані місця, з яких люди злизують кетчуп

У новій серії рекламних роликів Heinz гумористично підкреслив, наскільки цінною є кожна крапля кетчупу.

Розширення глобальної платформи «It Has to Be Heinz» на Австралію є частиною нової кампанії, розробленої агентством TBWA\Sydney. Творчим натхненням для роликів стала любов до Heinz, яка не знає кордонів, незалежно від того, звідки він капає і де людина його їсть.

Кампанія розгортається на національному рівні за допомогою широкоформатної зовнішньої реклами, адаптованої до того, де споживачі перебувають у цей момент, зокрема у метрополітені, а також у соціальних мережах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину