Розмови про ментальне здоров’я із сімейним лікарем стали основою комунікаційної кампанії
13 Лют 2024, 17:12

Розмови про ментальне здоров’я із сімейним лікарем стали основою комунікаційної кампанії

Тривога та втома стали звичайними для багатьох українців — це наслідок тривалої повномасштабної війни. За дослідженнями Gradus Research, лише 38% українців оцінюють свій ментальний стан як задовільний.

У відповідь на це, у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» Олени Зеленської фахівці первинної медичної ланки, в тому числі сімейні лікарі пройшли навчання за програмою mhGAP, та готові безкоштовно надавати підтримку із ментального здоровʼя українцям.

Агенція Bickerstaff.394 розробила комунікаційну кампанію, щоб розповісти про це суспільству.

Слоган нової кампанії — «Сімейний лікар піклується про тих, хто піклується про всіх». Коли «ок» насправді не зовсім ок, коли хочеться заховатись від усього світу, на допомогу приходять сімейні лікарі. Ті, кому людина вже і так довіряє своє здоров’я, тепер готові надавати ще й ментальну підтримку.

Особливо важливо було охопити аудиторію мам — вони часто відповідають за здоров’я в родині, турбуються про всіх рідних, але забувають про власний ментальний стан. Тому, було вирішено розповісти українкам, як важливо дбати про своє ментальне здоров’я, щоб мати сили дбати про інших.

Що дійсно дивує — у всьому жахітті, що нас оточує, українці досі зберігають людяність, знаходять причини усміхатись, турбуються одне про одного. Особливо — мами, які турбуються про всіх, часто заради цього ставлять себе у самий кінець списку справ на день. Ми хотіли сказати їм, що в них теж є ті, хто можуть потурбуватись про них.
Влад Мінчев
копірайтер Bickerstaff.394

Це і відобразили у постерах кампанії:

Стилістика ілюстрацій — мінімалістичний, скетчовий стиль, одноколірний фон, чорний контур з використанням білого та чорного для контрасту та акценту. Цікаво, що стиль віжуалів був затверджений з першого разу, а ідеї для деяких сюжетів вигадали стажери агенції, які були залучені до проєкту. 

Також для кампанії записали радіоролик — переробили пісню «Mr. Sandman» від The Chordettes, тільки слова замінили на те, що мами чують найчастіше — вигук «мам». Озвучувала ролик команда Bickerstaff.394.

Медіапартнерами проєкту стали Starlightmedia, 1+1, ICTV, ІНТЕР, телеканал «РАДА», Суспільне телебачення, Українське радіо» АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України». 

Інтеграція послуги з ментального здоров’я в систему первинної медичної допомоги є компонентом пріоритетного проєкту Міністерства охорони здоров’я України у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я — ініціативи першої леді Олени Зеленської. Комунікаційний супровід реалізується за підтримки ВООЗ, Уряду Канади, Міжнародного Медичного Корпусу. 

Комунікаційна кампанія «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт.

Розкажіть друзям про новину