Тварина — не подарунок: кампанія закликала перестати дарувати тварин
15 Лис 2023, 16:43

Тварина — не подарунок: кампанія закликала перестати дарувати тварин

Україна сьогодні входить у ТОП−10 країн, де найбільш гостро стоїть проблема безпритульних тварин.

Кількість тварин в українських притулках зросла від 20 до 100%, особливо складна ситуація у прифронтових регіонах, згідно з даними організації Save Pets of Ukraine. У той же час 77% українців вважають безпритульність тварин найбільшою проблемою суспільства (дослідження Postmen), а 40% готові адоптувати тварину з притулку (дослідження MZ Hub для Kormotech). Загалом у світі, за інформацією FOUR PAWS Stray Animal Care Programme, налічується понад 600 млн безпритульних тварин.

Притулки та соціальні ініціативи пропагують адопцію тварин. Але однією із суттєвих проблем для них є повернення тварин назад. Домашні тварини, навіть породисті коти і собаки, придбані у заводчиків, мають всі шанси потрапити до притулків чи на вулицю, якщо виявляється, що їх петперенти не оцінили всю відповідальність компаньйонства з твариною. Свого часу Kormotech спільно із ЛКП Лев провели дослідження і виявили, що близько 80% безпритульних тварин — це колишні домашні. Проблема загострюється в період різдвяно−новорічних свят, адже тварин, на жаль, досі часто приносять додому в якості подарунка до свят. Потенційні петперенти в якийсь момент розуміють, що не готові до відповідальності та періоду адаптації чотирилапого і тварина знову опиняється в притулку чи на вулиці. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Святкові дати — ще один привід нагадати про відповідальне виховання тварин і про те, що дарувати тварину людині, яка з високою долею вірогідності, виявиться до цього не готовою — погана ідея.

Саме тому, бренд преміального харчування Club 4 Paws від українського виробника кормів для котів і собак Kormotech у травні 2022 року запустив проєкт відповідальної адопції Look 4 Paws. Проєкт прицільно працює з притулками, допомагаючи прилаштовувати тварин, і збільшує кількість відповідальних опікунів через поширення корисної інформації.

Напередодні Різдва Club 4 Paws запустив передноворічну кампанію-нагадування про те, що тварина — це не подарунок, не тільки на Різдво, а й на будь-яке свято. 

Важливо не лише займатись прилаштуванням, а і усувати першопричини безпритульності. Саме цьому присвячена національна кампанія бренду Club 4 Paws «На жодне свято, тварина — не подарунок». Завдяки поширенню інформації про цю проблеми, ми зменшуємо бажання дарувати тварину без попереднього ретельного обдумування та заохочуємо зважувати всі «за» і «проти».
Галина Цегелик
бренд−менеджерка Club 4 Paws

Нагадаємо, що в листопаді 2021 року в Україні набув чинності зоозахисний закон, який, серед іншого, забороняє дарувати домашніх тварин як призи, нагороди чи премії. Однак практика дарувати тварин на свята, дітям, на жаль, досі поширена. Експерти із зоозахисту наголошують — не дивлячись на незаперечні позитивні ефекти від компаньйонства з твариною, рішення стати петперентом має бути відповідальним та зваженим. Потрібно завчасно врахувати свій і її ритм життя, особливості породи та характеру, розрахувати бюджет, передбачити можливості годувати тварину, гуляти з нею, забезпечувати її виховання та ветеринарний догляд. Тут точно не може бути місця імпульсивним та непродуманим рішенням. 

Спільно з Club 4 Paws над креативним концептом кампанії працювали [isdgroup] та Panic Studio.

На перший погляд жест дарування котика чи песика може здатися невинним та навіть зворушливим, проте не кожен, хто отримує домашнього улюбленця в подарунок, готовий до відповідальності. У результаті, це збільшує ймовірність того, що тварини опиняються на вулиці чи у притулку.
Сергій Пронькін
керівник проєктів креативної агенціі [isdgroup]

За 20 років існування Kormotech реалізував більше 10 соціальних проєктів — від гуманної освіти для школярів порятунку тварин, що постраждали від війни. Соціальна місія компанії — змінювати ставлення до тварин в усій Східній Європі — не як до власності, а як до компаньйонів та членів родини. 85% працівників Kormotech — петперенти, тобто, мають кота, собаку, а то й обох.

Розкажіть друзям про новину