Гігантський білборд з туалетних рулонів нагадав про ізоляцію людей із ЗЗК
21 Тра 2024, 17:33

Гігантський білборд з туалетних рулонів нагадав про ізоляцію людей із ЗЗК

З нагоди Всесвітнього дня боротьби із захворюваннями кишечника, що відзначається в неділю, благодійна організація випустила чутливий фільм, який детально розповідає про те, наскільки ізольованим може бути цей недуг. Також з’явилася креативна зовнішня реклама, яка використовує втулку з-під туалетного паперу у нетрадиційний спосіб.

Лише у Великій Британії кожна сота людина страждає на запальні захворювання кишківника (ЗЗК). Це понад 500 000 людей. Нова кампанія від креативного агентства MadeBrave для Фонду Кетрін Мак’юен, який допомагає людям із такими захворюваннями, намагається вирішити проблему ізоляції та соціального відчуження — почуття, які є звичними для цих людей.

Страх перед раптовою потребою в туалеті може означати, що люди, які страждають на ЗЗК, живуть у постійній тривозі і змушують їх залишатися в приміщенні, що може серйозно вплинути на їхнє психічне здоров’я. Що робить цю кампанію чудовою, так це чесний підхід, який вона застосовує, використовуючи холодні, жорсткі факти, щоб глядачі відчували себе більш невимушено.

Відвертий рекламний ролик з колишнім футбольним менеджером «Рейнджерс» Алексом Маклішем у головній ролі показує людей, які живуть з цією хворобою та відкрито розповідають про свою боротьбу.

Одночасно з показом короткометражного фільму у місті Глазго з’явився унікальний елемент зовнішньої реклами — перший у світі гігантський QR-код, згенерований із 100 втулок з-під туалетного паперу, які разом утворюють гігантський «портал».

При скануванні QR-код оживає, і на екрані з’являється відвертий фільм про те, як «паскудно» жити з ЗЗК. Що робить цей аспект чудовим, так це те, що він ховає людей у фільмі за QR-кодом, який є метафорою того, як може почуватися людина, що живе з ЗЗК, ізольована від суспільства.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео