Кампанія «Spring’s a Big Deal at Dobbies» від британської мережі садових центрів Dobbies Garden Centers вітає появу нарцисів і сонячного світла у садах, намагаючись підвищити обізнаність і залучити покупців, які цінують екологію, до своїх садових центрів.
Короткометражний фільм, знятий компанією The Operators, у якому великогабаритні продукти використовуються як візуальна абетка для позначення масштабу вигідних пропозицій, що чекають на покупців у магазині, очолив ці зусилля.
Це частина інтегрованої кампанії, організованої креативним агентством Elvis Communications, щоб відродити любов до відпочинку на свіжому повітрі.
Луїза Нівен, директорка по роботі з клієнтами Dobbies, сказала: «Ми хочемо показати всім садівникам велику цінність доступну в Dobbies, незалежно від того, чи є вони досвідченими садівниками, чи новачками, які вперше пробують себе у садівництві».
Ніл Хорріган, виконавчий креативний директор Elvis, додав: «Зважаючи на те, що нинішня вартість життя впливає на багатьох людей, ми хотіли переконатися, що ця кампанія пропонує відчутне заспокоєння, а також відображає піднесений і бадьорий настрій, який дарує весна. Ми сподіваємося, що наша грайлива, масштабна реклама викличе посмішку та заохотить садівників завітати до Dobbies цієї весни».