02 Жов 2023, 15:13

«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії

До Дня Захисників і Захисниць український бренд одягу Rikky Hype запустив відеокампанію «Герої серед нас».

У ній демонструють паралель між воєнними буднями і рідкими моментами цивільного життя захисників.

Проєкт має на меті показати — герої не абстрактні, вони серед нас: у кавʼярнях, метро, на вулицях.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Вони відмовились від звичайної для себе рутини, роблять неймовірні речі, сумують за рідними, втрачають друзів. Давайте не забувати про це, шанувати та цінувати кожен подвиг, не зупинятись допомагати і підтримувати, по можливості, впізнавати, і дякувати тим, хто захищає», — написав бренд.

На відео показаний день з життя парамедикині Насті Подобайло з її коханим, який також є військовим.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео