«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії
02 Жов 2023, 15:13

«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії

До Дня Захисників і Захисниць український бренд одягу Rikky Hype запустив відеокампанію «Герої серед нас».

У ній демонструють паралель між воєнними буднями і рідкими моментами цивільного життя захисників.

Проєкт має на меті показати — герої не абстрактні, вони серед нас: у кавʼярнях, метро, на вулицях.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Вони відмовились від звичайної для себе рутини, роблять неймовірні речі, сумують за рідними, втрачають друзів. Давайте не забувати про це, шанувати та цінувати кожен подвиг, не зупинятись допомагати і підтримувати, по можливості, впізнавати, і дякувати тим, хто захищає», — написав бренд.

На відео показаний день з життя парамедикині Насті Подобайло з її коханим, який також є військовим.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео