«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії
02 Жов 2023, 15:13

«Герої серед нас»: український бренд показав моменти цивільного та воєнного життя у новій кампанії

До Дня Захисників і Захисниць український бренд одягу Rikky Hype запустив відеокампанію «Герої серед нас».

У ній демонструють паралель між воєнними буднями і рідкими моментами цивільного життя захисників.

Проєкт має на меті показати — герої не абстрактні, вони серед нас: у кавʼярнях, метро, на вулицях.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Вони відмовились від звичайної для себе рутини, роблять неймовірні речі, сумують за рідними, втрачають друзів. Давайте не забувати про це, шанувати та цінувати кожен подвиг, не зупинятись допомагати і підтримувати, по можливості, впізнавати, і дякувати тим, хто захищає», — написав бренд.

На відео показаний день з життя парамедикині Насті Подобайло з її коханим, який також є військовим.

Розкажіть друзям про новину