Герой відомого мему знявся у рекламній кампанії Vodafone
03 Сер 2022, 11:52

Герой відомого мему знявся у рекламній кампанії Vodafone

Vodafone Італія задіяла угорського інженера-електрика та модель Андраша Арато, героя мему «Гарольд, приховай біль», для своєї останньої рекламної кампанії.

У роликах «Vodafone Happy» глядачі бачать Арато в різних дратівливих ситуаціях, де у справжній манері, «приховуючи біль», він продовжує посміхатися протягом усього ролику.

Кампанія, створена агентством We Are Social. Компанія сподівається познайомити клієнтів Vodafone зі своєю системою нарахування балів, де можна виграти безліч призів, включаючи подорож до Дубаї, новий повністю електричний автомобіль Mini та лазерний телевізор L5.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину