Ґарфілд повернувся для реклами страховки для домашніх тварин
23 Кві 2024, 16:48

Ґарфілд повернувся для реклами страховки для домашніх тварин

Якщо чийсь домашній улюбленець коли-небудь потрапляв у неприємності, ті петперенти можуть зрозуміти, чому страхування домашніх тварин є необхідністю. І хто краще за Ґарфілда, культового помаранчевого кота, може показати, що таке мати несамовитого улюбленця?

Саме тому постачальник послуг страхування домашніх тварин Fetch Pet Insurance у партнерстві з компанією Sony, яка є дистриб’ютором фільму «Ґарфілд у кіно», запустила кампанію на честь нового покоління петперентів, які бажають найкращого для своїх пухнастих улюбленців.

Кампанія «More Is More», створена власним агентством Fetch, показує, як наявність страховки, що покриває більше нещасних випадків, хвороб, недуг і всього іншого, може призвести до більшого для вашого улюбленця. У світі Ґарфілда це означає більше лазаньї, більше сиру та більше пригод.

Кампанія Fetch має на меті показати новим батькам домашніх тварин, особливо тим, хто всиновив або придбав домашніх тварин під час пандемії, що вона покриває більше видів травм і хвороб, ніж інші страхові компанії, навіть біль у животі, спричинений лазаньєю.

«Оскільки ми бачимо прогрес у ветеринарному обслуговуванні та їхню відданість допомозі нашим домашнім улюбленцям жити довшим, щасливішим і здоровішим життям, страхування домашніх тварин стало дійсно цінним продуктом», — сказала в інтерв’ю Саманта Маккіннон, директорка з розвитку бізнесу Fetch Pet Insurance.

у рамках кампанії, яка триватиме з 22 квітня по 6 травня, батьки домашніх тварин можуть подати заявку на безкоштовну, ні до чого не зобов’язуючу пропозицію по страхуванню домашніх тварин на Fetch, щоб отримати шанс виграти два VIP-квитки і повністю оплачену поїздку до Лос-Анджелеса на прем’єру фільму «Ґарфілд у кіно» 19 травня.

«Гарфілд завжди був улюбленим. Суть Гарфілда — це поєднання його гуманістичних нахилів у поєднанні з його ставленням, яке люди просто обожнюють, тому що він має гуманістичне ставлення до речей, які люди, ймовірно, відчувають [до своїх домашніх улюбленців], але не обов’язково говорять або не можуть втілити в життя. Поєднуючи це з Fetch, ви отримуєте страхування домашніх тварин, тому що любите своїх улюбленців», — Джеффрі Годсік, віце-президент з глобального партнерства та бренд-менеджменту і керівник відділу локальних розваг Sony Pictures Entertainment.

На додаток до кампанії з розгортання, Fetch співпрацює з Walmart та Товариством захисту тварин Best Friends Animal Society для майбутніх активностей, пов’язаних з адопцією домашніх тварин та такими програмами, як Project Street Vet, некомерційною організацією, яка надає безкоштовну ветеринарну допомогу домашнім тваринам бездомних людей.

Розкажіть друзям про новину