Формування впізнаваності та диджитал-канали: на чому фокусуватимуться PR та маркетинг фахівці у 2023 році
21 Лют 2023, 13:40
PR

Формування впізнаваності та диджитал-канали: на чому фокусуватимуться PR та маркетинг фахівці у 2023 році

Європейська Бізнес Асоціація провела другу хвилю щорічного опитування серед фахівців сфери маркетингу та комунікацій членських компаній. Як демонструють його результати, у 2023 році маркетологи планують зосередитись на розвитку диджитал-каналів (67% опитаних), впізнаваності бренду (58%), пошуку нових активаційних платформ (38%). В свою чергу, комунікаційники називають головними пріоритетами формування репутації (55%), розвиток внутрішніх комунікацій (52%) та посилення присутності в інформаційному полі (47%). 

Головними викликами 2022 року респонденти назвали роботу в умовах відсутніх або обмежених бюджетів (63%), ускладненого планування проєктів (62%) та високого рівня професійної втоми та вигорання (57%).

З початком повномасштабного вторгнення компаніям здебільшого довелось відмовитись від офлайн заходів, спонсорських і розважальних активностей, прямої реклами, традиційних форматів комунікації. Водночас компанії скоротили співпрацю з підрядними організаціями, агенціями та інфлюенсерами. Натомість бізнес змістив фокус на КСВ, соціальні та благодійні проєкти, внутрішні комунікації, взаємодію з міжнародною аудиторією, антикризові активності, посилив розвиток соцмереж та власних медіа.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Компанії намагаються утримати команди, натомість скорочують бюджети. Так, 37% опитаних запланували зменшення бюджетів у 2023 році, 36% залишать їх без змін, і тільки 15% запланували збільшення. Нагадаємо, на початку 2022 року (до повномасштабного вторгнення) 49% закладали збільшення бюджетів на PR та маркетинг.

Переважна більшість, а саме 68% компаній залишать PR/маркетингові команди без змін, 20% найматимуть нових людей, і 7% – скорочуватимуть штат. Наразі 43% опитаних компаній залучають до роботи агенції, що надають PR/маркетингові послуги, на початку 2022 року таких було 61%.

У 2023 році перед PR та маркетинг фахівцями постане низка викликів, серед них – неможливість прогнозування і планування, перенасиченість інфопростору, вихід на нові ринки, робота на деокупованих територіях, мотивація команди, вимірювання ефективності, баланс між публічністю та безпекою, а також продуктовою і соціальною комунікацією.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel