Збереження інтересу до лінійки брендованих товарів стало одним із головних викликів для Фокстрот, адже наслідки повномасштабної війни змінили пріоритети споживачів. Які задачі поставили та чи вдалося їх реалізувати?
Анімована 3D-лисичка Фоксі з’явилася у диджитал-просторі в 2019 році й одразу ж завоювала серця українців. Саме тому у 2021 році компанія вирішила перенести цей образ у реальний світ, створивши першу лінійку фірмового мерчу з Фоксі. М’які іграшки, брелоки та подушки стали справжніми хітами, адже кожен з них дарує частинку радості та можливість мати ту саму руденьку лисичку.
Однак у світі, де нові тренди з’являються щодня, утримати інтерес споживачів до продукту стало справжнім викликом. Втім команда Фокстрот спільно з партнерами знайшла ключ до успіху.
Про емоційне залучення
Маскот Фоксі — це не просто амбасадор бренду. Це друг, якого можна взяти з собою скрізь та розділити всю палітру емоцій. Саме тому Фокстрот створив нову лінійку емоційного мерчу на підтримку дитячих емоцій, бажань, мрій, які живуть в глибині серця і кожного дорослого. Дорогою в мандрівку, вдома і коли трішки сумно.
Крім цього, в кампанії наголошують не лише на товарах, але й на глибшій соціальній місії — допомозі тим, хто цього найбільше потребує.
Основні етапи реалізації: як створили цінність через Фоксі
Фокстрот об’єднав зусилля креативної інхаус команди та партнерів, щоб перетворити проєкт на ефективну промокампанію. На всі етапи знадобилося три місяці:
- Розробка концепції. Перший етап включав стратегічну співпрацю з креативною агенцією BRND WGN UA, яка допомогла сформувати концепцію проєкту. Хотіли, щоб кожен елемент був наповнений емоціями. Для додаткового просування залучили РуханкоМена, який створив ексклюзивну пісню та нову руханку для дуету з Фоксі. Паралельно з цим відбулася розробка оновленого мерчу з Фоксі.
- Створення моделі просування. Розробили модель просування, яка враховувала різні канали комунікації. Знімання відеоролика та подальший постпродакшн. Оновлення сторінки на сайті Foxtrot (розділ Мерч Фокстрот). Підготовка комунікаційних і візуальних матеріалів.
- Святкування 30-річчя Фокстрот. Проєкт приурочено до ювілею, що суттєво збільшило охоплення завдяки перехресному просуванню. Інтенсивний запуск почався з серії тизерів, а кульмінацією стала прем’єра кліпу «Фоксі з тобою» 19 вересня.
Цільова аудиторія проєкту «Фоксі з тобою»
Це сім’ї з дітьми, підлітками та люди, які підтримують благодійні ініціативи. Фоксі стала улюбленцем дітей, тоді як для дорослих — це можливість допомогти постраждалим від війни дітям через звичайну покупку.
Інструменти просування
У Фокстрот використали комплексний підхід, включаючи:
- cоціальні мережі (Instagram, TikTok, YouTube) — для залучення молодої аудиторії;
- таргетовану рекламу у Google та соцмережах — для максимального охоплення;
- PR-кампанії та публікації на сайтах партнерів;
- окремий розділ на сайті Foxtrot для мерчу.
Одним із найуспішніших рішень став запуск вірусної пісні та руханки, створених у колаборації з РуханкоМеном. Цей контент швидко розлетівся в мережі, залучаючи нову аудиторію до бренду та проєкту.
Унікальність: від емоцій до реальних змін
Лінійка емоційного мерча виготовляється на фабриках в Україні за спеціальним замовленням. Кожна партія з брендом Фоксі є унікальною та лімітованою, що є додатковою цінністю для споживачів.
Мерч Фоксі — це:
- колекція фірмових товарів: м’які іграшки, подушки, брелоки, чохли для ноутбуків тощо;
- плюшева героїня Фоксі — для ігор, сну і обіймашок;
- преміальна продукція за доступною ціною;
- підтримка дітей, постраждалих від військової агресії: частина коштів від продажу в рамках благодійної акції «Подаруй щасточку добра» передається БФ «СОС Дитячі Містечка» для організації занять з арттерапії. Допомогу вже отримали понад 300 дітей.
Результати проєкту: цифри та досягнення
- сукупно 1 мільйон переглядів відеоролику на різних платформах станом на жовтень 2024 року;
- понад 330 000 переглядів у TikTok за перші три дні;
- 50 000 переглядів на YouTube за тиждень після запуску кліпу;
- 119 000 переглядів в Instagram за п’ять днів.
Промокампанія триватиме в диджитал-каналах комунікації і фізичних магазинах до кінця 2024 року. Для залучення найменших відвідувачів також створили захоплюючі POS-матеріали з елементами гри та навчання, які допомагають дітям весело проводити час і розвивати логіку.