Фільм-мок’юментарі від McDonald’s розповів правду про «гамбургерне меню»
05 Бер 2024, 11:30

Фільм-мок’юментарі від McDonald’s розповів правду про «гамбургерне меню»

Переглядаючи сьогодні будь-який вебсайт, важко не помітити кнопку меню у верхньому кутку, яка напрочуд схожа на форму гамбургера. Цей символ навіть називають «гамбургерним меню», він був створений американським дизайнером з проєтування взаємодії Нормом Коксом у 1981 році.

Тепер McDonald’s Finland стверджує, що джерелом натхнення для іконки меню став не будь-який гамбургер, а саме Біг-Мак мережі фаст-фуд ресторанів.

У 20-хвилинному мок’юментарі під назвою «The Icon» детективи-любителі Кайцу та Анна-Мая заглибились в історію символу і намагались розкрити правду про «гамбургерне меню». Кайцу та його оператор Йохан навіть вирушили до Далласа, штат Техас, щоб зустрітися з Коксом і особисто поспілкуватися з ним про його дизайн.

«Ми бачимо кнопку гамбургера з трьома лініями майже на кожному вебсайті, але який гамбургер це насправді?! Як тільки ви бачите, що це Біг-Мак, від нього важко відірватися. Забавно, що мок’юментарі також описує весь процес того, як ми прийшли до цієї ідеї. Цей проєкт був заснований на цікавості та прагненні просувати ідею ще далі», — говорить Теро Ахонен, копірайтер NORD DDB Helsinki.

Кампанія розміщена на YouTube, але документальний фільм також був скорочений до коротших епізодів і трейлерів, які будуть показані на TikTok, на телебаченні та в кінотеатрах. Щоб залучити відповідні спільноти, фінські профілі TikTok, такі як Joona Puhakka, Alsutiikeri та Johannes Mollberg, діляться теорією на своїх каналах, а кілька подкастів на конспірологічну тематику також готують епізоди на цю тему.

Крім того, McDonald’s Finland запрошує всіх бажаючих взяти участь у пошуках скарбів у вигляді іконок «гамбургерного меню». Люди, які знайдуть значок на вебсайті та відправлять його в застосунок McDonald’s, будуть винагороджені безкоштовним Біг-Маком.

«Нашою метою було створити любов до бренду та фандом, тому ми прагнули створити кампанію, яка відчувалася б як така, що зроблена фанатами та для фанатів. Враховуючи широку аудиторію, ми застосували підхід повного 360 — від TikTok до телебачення — щоб охопити різні цільові групи», — говорить Матс Ністрем, директор з маркетингу McDonald’s Finland.

Головний герой Кайцу також має власні акаунти в TikTok та Instagram, де він розповідає про свої знахідки та знахідки свого напарника, а також про всю подорож до Техасу, щоб зустрітися з Нормом Коксом.

Розкажіть друзям про новину