Фільм-мок’юментарі від McDonald’s розповів правду про «гамбургерне меню»
05 Бер 2024, 11:30

Фільм-мок’юментарі від McDonald’s розповів правду про «гамбургерне меню»

Переглядаючи сьогодні будь-який вебсайт, важко не помітити кнопку меню у верхньому кутку, яка напрочуд схожа на форму гамбургера. Цей символ навіть називають «гамбургерним меню», він був створений американським дизайнером з проєтування взаємодії Нормом Коксом у 1981 році.

Тепер McDonald’s Finland стверджує, що джерелом натхнення для іконки меню став не будь-який гамбургер, а саме Біг-Мак мережі фаст-фуд ресторанів.

У 20-хвилинному мок’юментарі під назвою «The Icon» детективи-любителі Кайцу та Анна-Мая заглибились в історію символу і намагались розкрити правду про «гамбургерне меню». Кайцу та його оператор Йохан навіть вирушили до Далласа, штат Техас, щоб зустрітися з Коксом і особисто поспілкуватися з ним про його дизайн.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми бачимо кнопку гамбургера з трьома лініями майже на кожному вебсайті, але який гамбургер це насправді?! Як тільки ви бачите, що це Біг-Мак, від нього важко відірватися. Забавно, що мок’юментарі також описує весь процес того, як ми прийшли до цієї ідеї. Цей проєкт був заснований на цікавості та прагненні просувати ідею ще далі», — говорить Теро Ахонен, копірайтер NORD DDB Helsinki.

Кампанія розміщена на YouTube, але документальний фільм також був скорочений до коротших епізодів і трейлерів, які будуть показані на TikTok, на телебаченні та в кінотеатрах. Щоб залучити відповідні спільноти, фінські профілі TikTok, такі як Joona Puhakka, Alsutiikeri та Johannes Mollberg, діляться теорією на своїх каналах, а кілька подкастів на конспірологічну тематику також готують епізоди на цю тему.

Крім того, McDonald’s Finland запрошує всіх бажаючих взяти участь у пошуках скарбів у вигляді іконок «гамбургерного меню». Люди, які знайдуть значок на вебсайті та відправлять його в застосунок McDonald’s, будуть винагороджені безкоштовним Біг-Маком.

«Нашою метою було створити любов до бренду та фандом, тому ми прагнули створити кампанію, яка відчувалася б як така, що зроблена фанатами та для фанатів. Враховуючи широку аудиторію, ми застосували підхід повного 360 — від TikTok до телебачення — щоб охопити різні цільові групи», — говорить Матс Ністрем, директор з маркетингу McDonald’s Finland.

Головний герой Кайцу також має власні акаунти в TikTok та Instagram, де він розповідає про свої знахідки та знахідки свого напарника, а також про всю подорож до Техасу, щоб зустрітися з Нормом Коксом.

Розкажіть друзям про новину