Агентство Havas Costa Rica та крафтова пивоварня Costa Rica Beer Factory запустили кампанію «Hold My Balls», яка зазначає: якщо ви знаєте, як тримати пиво, ви знаєте, як провести самообстеження яєчок.
Кампанія на підтримку Місяця поширення інформації про рак яєчок народилася з відкриття, що в той час, як 60% чоловіків стверджують, що не знають, як провести самообстеження яєчок, 100% знають, як тримати пиво.
Havas та Costa Rica Beer Factory перетворили етикетку пива Grifo Alto на навчальний посібник із самообстеження яєчок, пропагуючи важливість раннього виявлення та обізнаності.

«Це наше найвідоміше і найбільш продаване пиво. Тому ми вважаємо, що це чудовий спосіб розповісти чоловікам про важливість самообстеження для профілактики раку яєчок. Ми хочемо зруйнувати міфи та упередження і показати споживачам, наскільки просто і легко провести самообстеження, виявити будь-які проблеми і негайно звернутися за медичною допомогою», — заявив Хайме Зулуага, засновник і головний пивовар CRBF.
Хоча це захворювання може виникнути в будь-якому віці, найчастіше воно зустрічається серед чоловіків у віці від 20 до 40 років.
«На жаль, оскільки більшість чоловіків не проводять самообстеження, вони звертаються за допомогою лише тоді, коли з’являється біль, сильний дискомфорт або відчуття важкості в мошонці. Рання діагностика може означати різницю між життям і смертю», — пояснив доктор Хосе Ардон, уролог, який співпрацює з кампанією.