Етикетки пива перетворили на посібник із самообстеження яєчок
25 Кві 2025, 14:57

Етикетки пива перетворили на посібник із самообстеження яєчок

Агентство Havas Costa Rica та крафтова пивоварня Costa Rica Beer Factory запустили кампанію «Hold My Balls», яка зазначає: якщо ви знаєте, як тримати пиво, ви знаєте, як провести самообстеження яєчок.

Кампанія на підтримку Місяця поширення інформації про рак яєчок народилася з відкриття, що в той час, як 60% чоловіків стверджують, що не знають, як провести самообстеження яєчок, 100% знають, як тримати пиво.

Havas та Costa Rica Beer Factory перетворили етикетку пива Grifo Alto на навчальний посібник із самообстеження яєчок, пропагуючи важливість раннього виявлення та обізнаності.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Це наше найвідоміше і найбільш продаване пиво. Тому ми вважаємо, що це чудовий спосіб розповісти чоловікам про важливість самообстеження для профілактики раку яєчок. Ми хочемо зруйнувати міфи та упередження і показати споживачам, наскільки просто і легко провести самообстеження, виявити будь-які проблеми і негайно звернутися за медичною допомогою», — заявив Хайме Зулуага, засновник і головний пивовар CRBF.

Хоча це захворювання може виникнути в будь-якому віці, найчастіше воно зустрічається серед чоловіків у віці від 20 до 40 років.

«На жаль, оскільки більшість чоловіків не проводять самообстеження, вони звертаються за допомогою лише тоді, коли з’являється біль, сильний дискомфорт або відчуття важкості в мошонці. Рання діагностика може означати різницю між життям і смертю», — пояснив доктор Хосе Ардон, уролог, який співпрацює з кампанією.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео