Ешлі Грехем продемонструвала золотисте сяйво шкіри у рекламі бренду автозасмаги
16 Лют 2024, 10:50

Ешлі Грехем продемонструвала золотисте сяйво шкіри у рекламі бренду автозасмаги

Креативне агентство Fold7 презентувало нову ультра-розкішну бренд-платформу для культового бренду автозасмаги St.Tropez «Golden is Ours». St.Tropez вперше співпрацював з агентством, щоб виокремити своє позиціонування на насиченому ринку.

Згідно з дослідженням Advanced Dermatology, 50% людей вважають, що зовнішність відіграє визначальну роль у житті. Більше того, 99% людей у всьому світі приділяють щонайменше 10 хвилин щодня для покращення своєї краси, а догляд за шкірою є головною інвестицією в красу для жінок в Америці.

Кампанія за участі амбасадорки бренду St.Tropez моделі Ешлі Грехем складається з серії відеороликів для соціальних мереж, у яких зірка випромінює впевненість і силу, демонструючи фірмове золотисте сяйво St.Tropez.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Дует фотографів і режисерів The Masons, відомий своєю роботою з такими брендами, як Pandora і Stella McCartney, поділився своїм досвідом у створенні кампанії, а продакшеном займалася компанія Odelay Films. Використання природного світла та підкреслення природної текстури шкіри надають візуальній кампанії розкішної естетики, демонструючи як якість продукту, так і його здатність створювати ідеальне полотно для будь-якої події.

«З нашою новою брендинговою платформою «Golden is Ours» ми повертаємося до витоків бренду та відроджуємо його культовий статус як оригінального та найбажанішого бренду автозасмаги на ринку, — пояснила Коріна Чант, маркетинг-директорка у сфері FMCG та індустрії краси. — Ми надзвичайно пишаємося цією кампанією і тим, як наш бренд-амбасадор Ешлі Грехем втілює в життя впевненість у собі, яку неповторне золотисте сяйво St Tropez дарує кожній жінці».

«У всьому світі бути красивою стало означати виглядати здоровою, бажати, щоб ваша шкіра виглядала так, ніби ви провели цілий рік влітку, — додала Олена Гауфман, стратегічна партнерка Fold7. — Ми хотіли позиціонувати St Tropez як розкішну базову основу для цього золотого образу».

Новий ролик став дебютною роботою агентства Fold7, яке виграло контракт без пітчингу завдяки налагодженим відносинам з материнською компанією PZ Cussons.

Серія відеороликів для соціальних мереж буде запущена в США.

Розкажіть друзям про новину