Ешлі Грехем продемонструвала золотисте сяйво шкіри у рекламі бренду автозасмаги
16 Лют 2024, 10:50

Ешлі Грехем продемонструвала золотисте сяйво шкіри у рекламі бренду автозасмаги

Креативне агентство Fold7 презентувало нову ультра-розкішну бренд-платформу для культового бренду автозасмаги St.Tropez «Golden is Ours». St.Tropez вперше співпрацював з агентством, щоб виокремити своє позиціонування на насиченому ринку.

Згідно з дослідженням Advanced Dermatology, 50% людей вважають, що зовнішність відіграє визначальну роль у житті. Більше того, 99% людей у всьому світі приділяють щонайменше 10 хвилин щодня для покращення своєї краси, а догляд за шкірою є головною інвестицією в красу для жінок в Америці.

Кампанія за участі амбасадорки бренду St.Tropez моделі Ешлі Грехем складається з серії відеороликів для соціальних мереж, у яких зірка випромінює впевненість і силу, демонструючи фірмове золотисте сяйво St.Tropez.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дует фотографів і режисерів The Masons, відомий своєю роботою з такими брендами, як Pandora і Stella McCartney, поділився своїм досвідом у створенні кампанії, а продакшеном займалася компанія Odelay Films. Використання природного світла та підкреслення природної текстури шкіри надають візуальній кампанії розкішної естетики, демонструючи як якість продукту, так і його здатність створювати ідеальне полотно для будь-якої події.

«З нашою новою брендинговою платформою «Golden is Ours» ми повертаємося до витоків бренду та відроджуємо його культовий статус як оригінального та найбажанішого бренду автозасмаги на ринку, — пояснила Коріна Чант, маркетинг-директорка у сфері FMCG та індустрії краси. — Ми надзвичайно пишаємося цією кампанією і тим, як наш бренд-амбасадор Ешлі Грехем втілює в життя впевненість у собі, яку неповторне золотисте сяйво St Tropez дарує кожній жінці».

«У всьому світі бути красивою стало означати виглядати здоровою, бажати, щоб ваша шкіра виглядала так, ніби ви провели цілий рік влітку, — додала Олена Гауфман, стратегічна партнерка Fold7. — Ми хотіли позиціонувати St Tropez як розкішну базову основу для цього золотого образу».

Новий ролик став дебютною роботою агентства Fold7, яке виграло контракт без пітчингу завдяки налагодженим відносинам з материнською компанією PZ Cussons.

Серія відеороликів для соціальних мереж буде запущена в США.

Розкажіть друзям про новину