Премія Epica Awards оголосила номінантів на перемогу в конкурсі 2023 року.
Володарі Золота та Гран-прі будуть оголошені під час спеціальної онлайн-церемонії 7 грудня. Срібні та бронзові призери будуть опубліковані на сайті Epica Awards наступного дня, 8 грудня.
Редакція MMR пропонує добірку робіт українських учасників, які увійшли до фіналу:
- Креативна агенція Postmen з роботою «Світ Сковороди» для Міністерства культури та інформаційної політики України у категоріях Recreation & Leisure, Public Interest – Social.
Агенція розробила динамічну та модерну айдентику національного мистецького проєкту до 300-річчя Григорія Сковороди, яке святкувалося 3 грудня 2022 року.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботою Carol for Charity для Міністерства закордонних справ України, за підтримки організації BRAND UKRAINE та Фундації Олени Зеленської у категоріях Public Interest – Social, Radio Advertising, Media Innovation – Traditional Media, Best Use of Music
- Креативна агенція ANGRY з роботою Christmas not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Corporate Image, Media Innovation – Alternative Media, Topical and Real-Time Advertising.
- Креативна агенція KYIFORNIA з роботою Life-saving app для UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення, у категорії Public Interest – Gender Equity.
Агенція створила комунікаційну кампанію застосунку, що має на меті вберегти жінок у випадку зіткнення з домашнім насильством.
- Креативне агентство Gres Todorchuk з роботами:
«Символ незламності. Азовсталь», спільною ініціативою фандрейзингової платформи UNITED24 та Групи «Метінвест», у категорії Product Design.
«Міць. Українська кам’яна» ДП «АРТЕМСІЛЬ» та фандрейзингова платформа UNITED24 у категорії Packaging Design.
- 1+1 MEDIA з роботою Big Brave Events– це команда 1+1 media, яка займається розробкою мультижанрових міжнародних проєктів, концертів і заходів, що мають світовий вплив.