В Україні створили застосунок для жінок, про який не мають знати чоловіки
07 Кві 2023, 13:08

В Україні створили застосунок для жінок, про який не мають знати чоловіки

UNFPA, Фонд ООН у галузі народонаселення, разом з креативною агенцією Kyifornia запустили комунікаційну кампанію застосунку, що має на меті вберегти жінок у випадку зіткнення з домашнім насильством. 

Щороку в Україні близько 1,1 мільйона осіб страждає від домашнього насильства, 90% з них — жінки, і лише третина звертається по допомогу. З початком повномасштабного вторгнення рівень насильства виріс на 21%. Через стрес, травму та постійну тривогу, насильство почало з’являтись навіть у тих сім’ях, де його раніше не було. 

Команда UNFPA України з МВС України та урядом Великої Британії створили застосунок, що має вигляд менструального календаря з прихованою функцією швидкого виклику поліції у разі зіткнення з насильством. Креативна агенція Kyifornia реалізувала всеукраїнську кампанію, аби поширити інструмент, що може врятувати життя.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ціль кампанії: прокомунікувати про застосунок з щонайбільшою кількістю жінок, аби потурбуватися про їхню безпеку.

Виклик: Важливо, аби про застосунок дізналася кожна жінка, але не дізнався жоден чоловік, аби не потрапити на очі [потенційним] кривдникам. У цьому кейсі прихована комунікація — єдина можлива комунікація, тож команда не використовувала логотип, назву та скриншоти інтерфейсу.

Концепція комунікації: «Шукаючи шляхи таємної комунікації, ми спиралися на інсайт про те, що є речі, на які жінка точно зверне увагу, та які водночас будуть проігноровані чоловіками. Прокладки, газовий балончик чи банальна парасолька — корисні дрібниці, які важливо мати під рукою. Дещо може не трапитися, але можна бути готовою. Застосунок — одна з таких важливих речей.

Наші креативи саме про це — вони довірливо діляться з жінками інструментом, що дарує безпеку. Але чоловік, озброївшись щитом з банерної сліпоти до нерелевантного, не зупиняє погляд на плакаті з прокладкою чи помадою. Це не для нього, це не йому», — Юлія Курова, креативна директорка Kyїfornia.

Рішення: Єдиним доступним каналом прямої комунікації про застосунок була таргетована реклама, оскільки таким чином можливо було комунікувати виключно з жіночою аудиторією. Тому діджитал-креативи прямо розповідали про функціонал застосунку. Окрім таргету, комунікація відбувалася у «прихованих» місцях: жіночі вбиральні ТРЦ, заправок та коворкінгів, кабінети гінекологів та мамологів, роздягальні у магазинах жіночої білизни та одягу, спільноти та лідерки думок.

Результати: За час кампанії було створено 24 унікальних колаборації з українськими бізнесами та корпораціями: від лімітованого десерту для жінок у Namelaka до постерів у вбиральнях київського та львівського вокзалів «Укрзалізниці». Магазин жіночого одягу VOVK розмістив наліпки із QR-кодом у кожній примірочній, а бренд преміум-білизни ZHILYOVA вкладав листівки з інформацією про застосунок кожній покупчині.

До кампанії приєдналися понад 25 лідерок думок, серед яких Сабіна Мусіна, Емма Антонюк та Марія Єфросиніна. Разом з експертками та фаховими журналістками агенція створила 6 унікальних матеріалів для жіночих медіа Elle, Wonderzinе, Fashion Talksss та Space Mag. Про ініціативу згадали у шоу «ебаут» та подкастах «Та й таке», «Дівки не мали клопоту» та «ФемФікшн». Після першого комунікаційного бусту інформація завірусилася  — згадки про застосунок почали зʼявлятися в особистих телеграм-каналах лідерів думок, на сторінках інфлюенсерок у ТікТоці та Інстаграмі.

Розкажіть друзям про новину