26 Вер 2022, 15:20

Big Brave Events: проєкти 1+1 media, що мають міжнародний вплив

До повномасштабної війни рф в Україні команда Big Entertainment Shows 1+1 media втілювали найбільші телевізійні проєкти на українському телебаченні, серед яких «Голос країни», «Голос. Діти», «Танці з зірками», «Ліпсінк батл», «Маскарад», великі концерти українських зірок та масштабні заходи, приурочені до важливих подій. Адаптації всесвітньо відомих форматів, над якими команда працювала більше 10 років, регулярно оцінювалися професійною аудиторією як проєкти найвищої кваліфікації. Крім цього, комунікаційні кампанії медіагрупи з року в рік здобували визнання та нагороди від міжнародного PR-комʼюніті, а маркетинг-команда не раз визнана кращою в своїй ніші за результатами Effie Awards Ukraine та має в своєму арсеналі велику кількість професійних здобутків.

Разом з тим, із початком повномасштабного вторгнення команди переформатували свою роботу та почали спільно реалізовувати ініціативи міжнародного масштабу, мета яких — наближення Перемоги та консолідація всього світу навколо драматичних подій в Україні. Серед таких проєктів — найбільші телемарафони в історії телебачення Save Ukraine та Embrace Ukraine, великі благодійні перфоманси та концерти. Для їхньої реалізації різні «плюсівські» підрозділи, обʼєднали свої зусилля в ініціативу, що отримала назву Big Brave Events

Володимир Завадюк
керівник департаменту Big Shows 1+1 media
та ініціативи Big Brave Events
Big Brave Events — це команда 1+1 media, яка займається розробкою мультижанрових міжнародних проєктів, концертів і заходів, що мають світовий вплив. Її головне завдання зараз – концентрація зусиль на інформаційному та культурному фронтах, а також створення масштабних ініціатив, що наближають Перемогу України.

Розповідаємо, яких успіхів команді вдалося досягнути за майже сім місяців роботи та на які проєкти варто чекати найближчим часом.

ПРО ТЕЛЕМАРАФОНИ SAVE UKRAINE У ВАРШАВІ ТА БЕРЛІНІ

Перший благодійний телемарафон, який команда Big Brave реалізувала в умовах повномасштабної війни,  пройшов у Варшаві під назвою Save Ukraine — #StopWar! Захід став наймасштабнішим в історії телебачення. Так, 27 березня, на базі польського телеканалу TVP, більш ніж 30 телеканалів з усього світу синхронно транслювали подію. У межах двогодинного ефіру політичні лідери, музиканти, митці, громадські активісти, актори, художники, спортсмени, волонтери з усієї планети виступили на підтримку України та закликали зупинити жорстоку війну рф. Сумарно прямий ефір телемарафону переглянуло близько 80 млн людей по всьому світу. Комунікаційна кампанія в соціальних мережах та в медіа обʼєднала більше 17 млн людей.

Лайнап телемарафону склали всесвітньо відомі артисти Sting, Fatboy Slim, Within Temptation, Bastille, BrainStorm, Beissoul & Einius, Salvador Sobral, Idina Menzel, Nino Katamadze, українські зірки Monatik, Тіна Кароль, The HARDKISS, Океан Ельзи, Jamala, Go_A, ДахаБраха та інші. 

Тетяна Трегобчук
керівниця департаменту корпоративних комунікацій
1+1 media
Майже за тиждень нам із колегами вдалося організувати масштабну комунікаційну кампанію та залучити до проєкту максимальну аудиторію. Що важливо — серед людей, які надсилали донати, був величезний відсоток пожертв саме з країн Європи. Крім цього, ми отримали потужний фідбек від аудиторії та слова підтримки для українців, що є дуже важливим у такий надскладний час. Тепер маємо чималу експертизу в створенні подібних ініціатив і готові масштабувати наш досвід.

Другий телемарафон Save Ukraine — #StopWar відбувся в День Києва, 29 травня, одночасно зі столиць України та Німеччини. Десятки артистів, митців, політичних лідерів, акторів, спортсменів із усієї планети закликали світову спільноту зупинити жорстоку війну рф та лобіювати питання повернення миру в Україну, а, отже — в усю Європу. 

У серці Берліна, на площі біля Бранденбурзьких воріт, розташувалася масштабна сцена, звідки українські ведучі Тімур Мірошниченко та Маша Єфросиніна проводили захід, а артисти — «Океан Ельзи», Melovin, MONATIK, alyona alyona та Jerry Heil, Kalush Orchestra, The Hardkiss, Beissoul & Einius, Тіна Кароль, Kadebostany виступали наживо. Одночасно з київської студії ефір марафону вела телеведуча 1+1 Марічка Падалко, а до виступів долучилися гурт «Антитіла», ONUKA, Pianoбой, Боно з гурту «U2» та артисти Студії «Квартал 95». 

Загалом захід у столиці Німеччини відвідало близько 20 000 людей, які фактично в унісон співали гімн України та разом з виконавцями проживали кожну пісню.

А серед політичних лідерів, які долучилися до обох заходів у форматі звернень, були Президенти України, Франції, Польщі, США, Грузії, Румунії, Республіки Австрія, Республіки Албанія, Естонії, Мальти, Латвійської Республіки, Литовської Республіки, Швейцарської Конфедерації, Республіки Гватемала, Словацької Республіки, Європейського Парламенту, прем’єр-міністри Чеської Республіки, Грузії, Республіки Словенія, Ірландії, Королівства Нідерланди, Канади, Республіки Болгарія, Королівства Іспанія, Грецької Республіки, Хорватії, Федеральні канцлери Австрії та Німеччини та багато інших політиків.

EMBRACE UKRAINE В СЕРЦІ АМСТЕРДАМУ

21 червня в Амстердамі відбувся міжнародний благодійний телемарафон Embrace Ukraine — #StrivingTogether. Це подія міжнародного масштабу, яка вже втретє обʼєднала людей з усіх континентів навколо теми підтримки України. Напередодні засідання Європейської ради у Брюсселі, де вирішувалося питання надання Україні статусу країни-кандидата в ЄС, багато артистів, політиків і лідерів думок звернулися до міжнародної аудиторії, висловивши свою солідарність та готовність підтримувати таке рішення.

Понад 15 000 людей зібралися на Музейній Площі у столиці Нідерландів — в історичному центрі Амстердаму. Місцеві розповідають, що тамтешні організатори рідко наважуються робити подібні заходи на цій локації, оскільки вона потребує величезної аудиторії. Проте команді з України це вдалося за фактично два тижні. Окрім великої кількості вимушених переселенців, яких прихистили Нідерланди та сусідня Німеччина, марафон відвідали також гості з інших країн Європи — Бельгія, Данія, Великобританія, Польща тощо. Крім цього, завдяки трансляції понад 30 іноземними телеканалами та VOD-платформами, стріму в digital телемарафон переглянули мільйони людей у всьому світі. 

Серед артистів, які зверталися до багатомільйонної аудиторії, були всесвітньо відомі зірки та учасники й переможці найвідомішого пісенного конкурсу Європи — гурт Kalush Orchestra, VERKA SERDUCHKA, фінський рок-гурт Blind Channel, австрієць Conchita Wurst, Emmelie de Forest (Данія), Jamala, Ruslana, Jeangu Macrooy (Нідерланди), S10 (Нідерланди) та Malik Harris (Німеччина). 

Знаково, що сам захід відвідала Президентка Європарламенту Роберта Мецола, яка особисто завітала на благодійний мітинг, промовивши зі сцени надважливі для кожного українця слова: 

«Україна надихнула нас. Ваша мужність, стійкість, ваша боротьба за наші спільні цінності — це наша боротьба. Настав час Україні приєднатися до ЄС. Саме такий меседж я хотіла передати від імені Європарламенту». 

ПРО ВЕЛИКІ ХУДОЖНІ ПЕРФОМАНСИ ТА БЛАГОДІЙНИЙ КОНЦЕРТ ОЕ В МЕТРО

У квітні стартувала серія благодійних матчів київського «Динамо» на підтримку України, організованих спільно з Big Brave Events 1+1 media. Станом на кінець липня пройшло вже 10 ігор у Польщі, Туреччині, Хорватії, Німеччині, Румунії, Швейцарії, Естонії, Іспанії, Бельгії та Великобританії. Це не просто матчі, а справжнє футбольне, мистецьке та антивоєнне видовище, що привертає увагу спортивного світу та міжнародної спільноти до драматичних подій в Україні внаслідок війни рф. Тому кожен матч супроводжується художнім перфомансом від відомих в усьому світі зірок. Сумарно в межах благодійних матчів та інших супутніх заходів вдалося зібрати понад 35 000 000 грн. Серед артистів, які долучалися до виступів — Jamala, Тіна Кароль, alyona alyona, Юлія Саніна, британець Crage David, швейцарці Kadebostany та багато інших.

Ще один масштабний захід, організований командою Big Brave Events — великий благодійний концерт гурту ОЕ в метро. Так, у великодню неділю на більшості телеканалів і платформ України та в міжнародних медіа відбулася телевізійна трансляція концерту «І все буде добре». Захід пройшов у київському метрополітені — на станції «Золоті ворота», яка є однією з найкрасивіших у світі. Саме метро стало прихистком для сотень тисяч киян під час бомбардувань столиці, тож це місце обрали не випадково. Зйомки концерту відвідали волонтери, медики, військові, співробітники ДСНС, Укрзалізниці, Національної поліції — всі ті, хто зараз цілодобово наближає перемогу України.

Наталія Вовк
директорка з маркетингу
1+1
Для усіх великих благодійних проєктів, над якими працювала команда маркетингу в синергії з іншими підрозділами компанії та партнерами, ми створили велику кількість креативних матеріалів, завдання яких — побудувати якісний діалог з європейською аудиторією. Нам це точно вдалося, про що свідчать результати охоплення проєктів та відгуки від глядачів. Такий досвід є неоціненний, і, що важливо, ми можемо ділитися цим з колегами з інших країн, адже в такі короткі терміни запускати масштабні кампанії — це завжди шалений виклик.

ЯК ПРОХОДИЛА ПІДГОТОВКА НАЙБІЛЬШИХ ІВЕНТІВ У ЄВРОПІ

Команда розповідає, що підготовка до кожного івенту — це приблизно 3-4 тижні безперебійних нарад, зустрічей з європейськими підрядниками, креативних брейнштормів з командами партнерів. Так, усі благодійні телемарафони в європейських містах створювалися спільно з Atlas Festival, які мають величезну експертизу в розробці масштабних музичних івентів. Дмитро Гук, режисер з команди Atlas Festival, розповідає, що, наприклад, у Польщі, де проходив перший марафон Save Ukraine, вся підготовка та постпродакшн здійснювалися віддалено, з домівок.

«Для роботи над сюжетами ми шукали режисерів монтажа у кіношних Telegram-каналах. Відгукнулося дуже багато крутих фахівців, усі хотіли допомогти і стати частиною проєкту. Це було дуже круте відчуття. Знайомі, незнайомі, зі статусом і без. Усі об’єднуються заради однієї — допомога країни і наближення Перемоги», — розповідає Дмитро

У Берліні та Амстердамі телемарафони проходили на найбільших площах столиць, де розташовувалася велика сцена, яка обʼєднувала десятки тисяч глядачів та мільйони телеглядачів.

«Коли 15,20 тисяч людей на європейській площі прийшли на марафон і в унісон співають гімн України разом з улюбленими артистами — здається, що це сон або фантастичний фільм, щось нереальне. Однак ти бачиш це своїми очима, чуєш голоси. І в цей момент розумієш: так звучить свобода. Так виглядає Незалежність», — підсумував Дмитро Гук.

на фото: Леся Подолянко та Дмитро Гук

Леся Подолянко, режисерка з команди 1+1 media, ділиться емоціями щодо марафону Save Ukraine у Варшаві та пригадує, що морально організовувати захід було дуже складно, адже це був перший місяць війни, і ніхто достеменно не знав, як розвиватимуться події далі.

«Матеріали до першого марафону збиралися шматочками по всьому світу. Спілкування з артистами, політиками, спортсменами, культурними діячами… Кожен знімав свій виступ чи спіч та відправляв нам. Також було багато переговорів з країнами Європи про прямі ефіри марафону на площах своїх міст. До того ж, весь контент потрібно було створити англійською мовою».

Леся розповідає, що наступний телемарафон, який відбувався в Берліні біля Бранденбурзьких воріт, вдалося організувати за близько два тижні, проте європейські колеги запевняли, що на підготовку подібного івенту потрібно щонайменше півроку:

«Складності були в технічних моментах. Те, що ми хотіли зробити за два тижні, нам пропонували зробити через півроку. Також ми двічі повністю змінювали технологію та макет сцени, аби відповідати всім вимогам країни, що приймала захід. Також у нас не було можливості провести знімальну репетицію до ефіру, і все відбувалося вперше вже в ефірі перед мільйонами глядачів.  Завдяки партнерам з Естонії, які взяли на себе всю знімальну частину процесу, ми впоралися. А ще, була велика ймовірність дощу… І ми всі тримали пальці схрещеними, щоб цього не було. Дощ лив на репетиціях, але до ефіру припинився», — прокоментувала Леся Подолянко.

Комунікацією з зірками та творчими колективами, які виступали під час благодійних заходів, з боку 1+1 media займалася стар-продюсерка Анастасія Спириденко. Так, навколо заходів вдалося обʼєднати понад 75 артистів та команд з 25 країн світу!

«Наразі потрібно використовувати всі можливі інструменти та майданчики, щоб достукатися до цілого світу. Ми маємо допомогти розплющити очі на те, що коїться з українцями та з нашою країною через війну, яку розпочала росія на нашій землі. Тож мати можливість продовжувати робити свою справу, допомагаючи країні — це найцінніший скарб, який ми зараз маємо з нашою командою. Музика, спів і культура загалом — одні з найсильніших інструментів для того, щоб достукатися до людей. Нам дуже пощастило, що артисти та інфлюєнсери розуміють, наскільки їх голоси важливі», — коментує Анастасія.

Анастасія Спириденко
стар-продюсерка
1+1 media
Музика, спів і культура загалом — одні з найсильніших інструментів для того, щоб достукатися до людей. Нам дуже пощастило, що артисти та інфлюєнсери розуміють, наскільки їх голоси важливі.

В Амстердамі, де проходив телемарафон на підтримку євроінтеграційних намірів України, брали участь зірки найвідомішого пісенного конкурсу «Євробачення». 

«До виступів ми залучили лише тих зірок, які роблять важливі справи для допомоги Україні, організовують благодійні збори, розповідають про війну на всіх можливих майданчиках. Водночас вони мають велику аудиторію по всій Європі, тож попрацювати з ними — означало через фанатів та поціновувачів їхнього таланту достукатися до максимальною аудиторії. І нам це вдалося, що підтверджують охоплення кампанії та відгуки від самих артистів. Відчувати цю підтримку вкрай важливо кожному з нас зараз», — зазначила Анастасія Спириденко.

ПРО ПЛАНИ ТА ГОТОВНІСТЬ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЩЕ БІЛЬШЕ ПРОЄКТІВ

Нині команда Big Brave Events займається розробкою двох масштабних колаборацій із міжнародними мовниками, про які стане відомо згодом.

Також команда готова реалізовувати спецпроєкти, які наближатимуть нашу Перемогу, спільно з партнерами з інших країн, надаючи такий спектр послуг: 

  • Розробка концепції онлайн- і офлайн-івентів та їхня реалізація на різних майданчиках і територіях;
  • Розробка маркетингової стратегії проєктів і PR-супровід кампаній;
  • Комунікація з зірками, лідерами думок, політиками щодо участі в міжнародних заходах і проєктах;
  • Розробка повного пакету промоматеріалів для ефективного просування проєкту (проморолики, постери, креативи для соцмереж та сайтів);
  • Дизайн оформлення проєктів — розробка логотипів, основних key-visual, айдентики та повного графічного формлення подій.

«У межах ініціативи Big Brave Events ми реалізовуємо проєкти міжнародного рівня, при чому здатні робити це в дуже стислі терміни. Уже неодноразово від європейських колег ми чули фрази на кшталт: “це неможливо!”, “як вам це вдасться?”, проте щоразу втілювали масштабні задуми в життя. Наша експертиза — це великі шоу різного наповнення, які Вражають, Надихають та Змінюють.Спільними зусиллями у межах реалізованих під час повномасштабної війни заходів нам вдалося зібрати близько 100 000 000 грн благодійної допомоги українцям. Впевнені, що далі — ще більше та масштабніше», — коментує Володимир Завадюк.


Контакти команди для співпраці: [email protected].

Розкажіть друзям про новину

Нове відео