30 Бер 2023, 11:15

Eos пожартував над токсичною маскулінністю у новій кампанії

Evolution of Smooth (Eos), бренд, колись відомий лише своїм бальзамом для губ у формі яйця, оголосив про вихід на ринок чоловічої гігієни з новою роботою, яка висміює тропи маскулінності.

Кампанія під назвою «Unmanhandle your face» складається з двох нових роликів: «Smells like bros» and «Gorilla fighting», які розповідають про чоловіків, що відкривають для себе новий крем для гоління Eos, блукаючи рядами супермаркету.

Останніми роками Eos вийшов далеко за межі бальзамів для губ та інших категорій. Візьмемо, наприклад, засоби для догляду за жіночою шкірою. Бренд заявляє, що його жіночий крем для гоління забезпечив 53% загального зростання категорії у 2022 році, що зробило його лідером продажів серед жінок покоління Z.

Ця остання кампанія знаменує вихід бренду в ще одну товарну категорію – чоловічі засоби для догляду за собою. «Ми впевнені, що Eos зможе завоювати споживачів, які ідентифікують себе як чоловіки, продовжуючи дотримуватися нашого фірмового стилю сміливого маркетингу, що не підкоряється конвенціям», – сказав Сойонг Канг, директор з маркетингу Eos.

«Ми досягли величезного успіху та стрімкого зростання нашого жіночого бізнесу, відійшовши від того, як це зазвичай робиться в індустрії догляду за шкірою, і надавши пріоритет веселощам, швидкості та реалістичності в тому, як бренд спілкується та взаємодіє зі своєю спільнотою».

Кампанія була розроблена агентством бренду Mischief @ No Fixed Address. «Категорія чоловічих засобів по догляду за шкірою вже перенасичена перебільшеною гіпермаскулінністю, – каже Таннер Томпсон, асоційований креативний директор Mischief. «Існує безліч продуктів для чоловіків з ідеальною лінією підборіддя та стрімко зростаючими криптовалютними інвестиціями. Але як щодо звичайних хлопців, які просто хочуть хороший зволожуючий крем для гоління? Ця кампанія і цей новий продукт – для них».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео