Eminem використав паковання молока для реклами свого нового альбому
18 Вер 2024, 14:27

Eminem використав паковання молока для реклами свого нового альбому

Відомий репер Eminem нещодавно оголосив про вихід делюкс-версії свого альбому «The Death of Slim Shady (Coup de grâce)» у своєму Instagram-акаунті. І всі знають, що митцю з Детройта ніколи не бракує ідей, щоб змусити людей говорити про нього.

Цього разу репер поставив планку ще вище. Минулого тижня він опублікував у своїх соцмережах загадкове відео, на якому він прогулюється по супермаркету і йде до ряду з молочними продуктами.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Marshall Mathers (@eminem)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Коли він хапає звичайну на вигляд коробку з молоком, можна помітити, що на ній є оголошення про зникнення людини з портретом альтер-его репера, Slim Shady.

Але хоча шанувальники думали, що це лише тизер, ці упаковки з молоком потрапили на полиці місцевих супермаркетів і навіть отримали автографи. Тоді у Франції, Німеччині, Нідерландах і навіть Іспанії почалися пошуки незвичайних упаковок.

Соціальні мережі швидко загорілися, і шанувальники артиста почали розшифровувати це повідомлення про зникнення, щоб зрозуміти його зміст. Блискучий і абсолютно несподіваний комунікаційний трюк, який доводить, що навіть після 30 років кар’єри Eminem як ніхто інший володіє мистецтвом дивувати своїх шанувальників.

Розкажіть друзям про новину