Eminem використав паковання молока для реклами свого нового альбому
18 Вер 2024, 14:27

Eminem використав паковання молока для реклами свого нового альбому

Відомий репер Eminem нещодавно оголосив про вихід делюкс-версії свого альбому «The Death of Slim Shady (Coup de grâce)» у своєму Instagram-акаунті. І всі знають, що митцю з Детройта ніколи не бракує ідей, щоб змусити людей говорити про нього.

Цього разу репер поставив планку ще вище. Минулого тижня він опублікував у своїх соцмережах загадкове відео, на якому він прогулюється по супермаркету і йде до ряду з молочними продуктами.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Marshall Mathers (@eminem)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Коли він хапає звичайну на вигляд коробку з молоком, можна помітити, що на ній є оголошення про зникнення людини з портретом альтер-его репера, Slim Shady.

Але хоча шанувальники думали, що це лише тизер, ці упаковки з молоком потрапили на полиці місцевих супермаркетів і навіть отримали автографи. Тоді у Франції, Німеччині, Нідерландах і навіть Іспанії почалися пошуки незвичайних упаковок.

Соціальні мережі швидко загорілися, і шанувальники артиста почали розшифровувати це повідомлення про зникнення, щоб зрозуміти його зміст. Блискучий і абсолютно несподіваний комунікаційний трюк, який доводить, що навіть після 30 років кар’єри Eminem як ніхто інший володіє мистецтвом дивувати своїх шанувальників.

Розкажіть друзям про новину