Ельф нагадав, де можна придбати заплановані і спонтанні новорічні подарунки
16 Гру 2024, 11:17

Ельф нагадав, де можна придбати заплановані і спонтанні новорічні подарунки

Креативна агенція Taktika створила рекламну кампанію про незаплановані подарунки на свята для маркетплейсу Prom.

«Як правило, люди завчасно піклуються про подарунки для найближчих. Але завжди знайдеться колега з роботи, яка несподівано подарує чашку. Або далекі родичі, які завітають у гості з подарунками, і вам не буде чим відповісти. Щоб уникнути цього, ми запропонували купувати подарунки на Prom, які планували, і ті, які краще б запланували», Інна Ковальчук, копірайтерка Taktika.

Для рекламних віжуалів та роликів Taktika створила персонажа Ельфа, який дає поради покупцям щодо запланованих і спонтанних подарунків. Досвідчений Ельф попереджає, що сусід знизу чи куми точно привітають зі святами, тому закликає завчасно купувати подарунки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб створити засніжені фони у роликах, команда Taktika разом з анімаційним продакшном and action використовувала штучний інтелект.

«Кожне відео присвячене одному із зимових свят: Дню Святого Миколая, Різдву та Новому року. Відповідно до свят ми змінювали бекграунд, доповнювали його різними деталями. Додавали вертеп у різдвяний ролик, годинник — у новорічний і експериментували з небом, щоб воно виглядало максимально гармонійно з фоном, а потім — із персонажем у кадрі», Аліса Меженська, артдиректорка Taktika.

Новорічну кампанію Prom можна побачити в диджитал-просторі до кінця року.

Розкажіть друзям про новину